Kız arkadaşım sevgilisinden hamile, ben mi davranışlarımda abartıyorum?

Dün öğrendik 2 aylıkmış. Zaten şüpheleniyordu ama yok ya falan derdi. Yarın aldıracakmış. En yakın arkadaşı olarak ben biliyorum başka kimse bilmiyor. Ben senin yerinde olsam bu yanlışı yanlışla kapatmak yerine sorumluluk alırdım dedim. Bana "Bu bebek yarın gidecek aşkom " dedi. Yanında kaldım dün habire gülüyor dalga geçiyor. "En azından kısır değilmişiz " diyor. Ben vicdan azabından geberiyorum , kız hiçbir şey olmamış gibi yarın yapacağı kombini atıyor bana. Sinirlerim bozuldu , ben mi abartıyorum bu normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Aldırdı arkadaşlar , görüşleriniz için teşekkürler 🙏🏻
Kız arkadaşım sevgilisinden hamile, ben mi davranışlarımda abartıyorum?
Cevapla