Rus halkını sevenler neyin kafasını yaşıyor?

Çalıştığım avm ye sık sık gelirler, ben hayatımda bu kadar toksik, pervasız, kaba bi toplum görmedim. Afedersiniz s*çtıkları b*ku temizlemekten acizler, aşırı umursamazlar. Yemek standlarının önünden geçerken tırtıklarlar utanmazlar, yol ortasında bağıra bağıra kavga ederler utanmazlar, sinemada çöpleri her şeyi yere atarlar utanmazlar. Bir de hırsızlar, zaten bilinen bir şeymiş rusların hırsızlık eğilimi. Aşır umursamaz ve kabalar. Arap sevici değilim ama çeyreğini Araplar yapsa rezil edecek halkım Rusları beğeniyor. sebep ne? Ukraynalılar hiç böyle değil bu arada.

Güncellemeler
+1 yıl
Fake hesaplarından kendini savunma sevgili Rus’la evli gizli üye.
Güncellemeler
+1 yıl
Ukraynalılar böyle değil, hepsi dünyanın en tatlı ve güzel insanları💛 bahsettiğim ayılık Ruslar ile Bulgarlardan çıkıyor genelde.
Rus halkını sevenler neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla