







Bakın şimdi uyarıyorum. Bıraktın kıvanç dan örnek vermeyin. Ne kıvanç ne Burak. Bu herifler in tırnağı olamaz diyim.








Bakın şimdi uyarıyorum. Bıraktın kıvanç dan örnek vermeyin. Ne kıvanç ne Burak. Bu herifler in tırnağı olamaz diyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yani bir bana mi yakışıklı gelmedi bunlar😂 2 ve 3 belkiii ama sempati sıfır Türk erkekleri bence bin basar
Bu adamlar yakışıklı değil bence. Ama evet Türkiye’de yakışıklı adamlar yok maalesef.
Gözün mü kör. Allah aşkına nesi değil yââ
Sizin güzellik anlayışınız ne merak ediyorum.
Bunlar gibi ülkede olsa. Hepimizin dibi düşer
Ben sarı saçlı mavi gözlüleri beğeniyorum. Bunların hepsi esmer.
Çoğunluğu esmer değil dikkat ederseniz 😆
Sadece bir tanesi kumral gibi. Mavi gözlü olmaları onları sarışın yapmıyor. Paul Walker bile tam sarışın değil. https://pin.it/VOLU9C2
Görecelidir güzellik şunu bi anlayamadiniz. Guzellik algısı kişiye göre değişkendir ve evet hiçbiri bi Emre Kızılırmak değil🙄
Biri beni mi cagirdi.. sarisin yeşil gözlü diye :))
Sarışın mavi gözlü dedim ama olsun. Ayrıca Emre Kızılırmak kim?
Baktım da cidden bunu beğeniyorsan göz doktoru masrafların benden.
Goreceli bir konu hakkında tartışmak yapilabilcek en mantıksız şey olabilir. Doktoru sana tavsiye ederim fazla gerginsim
Bu yahut Türkiye'deki herhangi yakışıklı bir erkek de sana ölüyordu bitiyordu zaten
Tipik güzellik algısına karsılık gelen birini sırf herkes beğeniyor diye beğenmek zorunda değilim takdir edersin ki
Şey ben de herkesin beğendiklerini beğenmiyorum şahsen.
Da aslında ben kimseyi çok beğenmiyorum. Kız hiç beğenmiyorum zaten ama erkek de beğendiklerim az var onları da çok beğenmiyorum. Ayrıca erkek istemiyorum özellikle de Türk.
Ben de ya tam beni tarif ettim. Kimseyi beğenmiyorum beğendiklerimi de az beğeniyorum iç sesim oldun.
Tarif ettin*
Yaaaa bak şu anda sana ısındımmm
😇😇Baris kılıç hepsine bin basar
Yaaa bak aynı şeylerden hoşlanıp oradaki başka erkekleri beğeniyor olsak çooook iyi olurdu. Ama sanırım sen sadece Türk şeylerini seviyorsun.
Zevkim bi garip benim kabul ediyorum 😂Türk erkeklerini daha çok beğeniyorum ama yabancı erkeklerden de var çekici olan James Franco, James Mcavoy mesela James sevdası var bende
😂
Ayy James Franco’dan nefret ederim yaa. Ben kimi beğeniyorum biliyor musun? Miguel Bernardau
Sen sarışıncısın ama klasik sarışınları beğenmiyorsun. Esmer başka ya
Yaaa sarışınnn>>>>
Saydıklarım da esmer sayılmaz gerçi ten olarak da esmer erkekler daha çekici ne kadar esmerse o kadar düşüyorum 😂 zevk meselesi işte
Al tüm sarisinlar senin olsun😂
Esmer sevmem de siyahiler çoooooook yakışıklıııı
Sevimliler onlar da 😂 o kadar esmer kastetmemiştim 😂 bronz ten var ya 😂
Yok benim sıralamam şöyle
Sarışın
Kızıl
Siyahi
Aaa evet kızıllar da sempatik çok bulursam evlenirim😂
Ay evet evet
Burcum da boğa de tam olsun
Kadını erkeği yok, genleri güzel bir toplum değiliz çünkü. Arada tek tük çıkıyor ama genele bakmak lazım komple aynı
Cikrinlerin neslini tüketelim güzel üretelim nasıl mantık ama
Bunu yapacak kimse yok, olması gereken bu
Tüm dünyada ama, çirkinler kısırlaştırılmali üremeleri durdurulmali
Evet yaa bende bunu diyorum
Kendim için istiyors ne olayım ben de hep çocuklarim için😂
İstiyorsam*
Çirkin kadınlardan çirkin erkek doğuyor Türkiye de nsparsin
Ayip
Niye
Güzel misilleme😂
Sanki kendileri Charlize theron😂
@Gzz00🙂
Bize daha fazla Avrupa geni lazımdı 😂 özellikle boy konusunda
@Gzz00 Batıcı sapık Abdullah Cevdet gibi mi düşünüyorsun Avrupa'dan damızlık erkek gerirmeliyiz demiş İngiliz Teali cemiyetinin kurucularından😂
Olan olmuş artık getirsek ne fayda xxZ kuşağı olacak bize yaramaz😂
Senin genlerin nasıl güzel mi😂
Ehh Makedon gocmeniyiz
@Gzz00 Evli misin
Çünkü yaradan böyle adamları çirkin ve içi boş egolarıyla ortalıkta dolaşan ve boy ortalaması 1,60 olan şımarık kadınlarla sınamak istememiş.
Yakisikli degil bunlar da
He bacım sen haklısın
Varr
Bunların fotocularida iyi
Kızlar böyle adamlardan çocuk yapmadığı için
Çirkin özgüveni kazanıyor biz n'apalim 😂
Alttaki iki tanesi yakışıklı
Derde bak 🖕🖕🖕
Sananem
Vardır ya