
Selamlar... Ailenizde kendinize en yakın kimi görüyorsunuz?

Selamlar... Ailenizde kendinize en yakın kimi görüyorsunuz?
Yakın gördüğüm yok maalesef
Annem.
O bile uzak çoğu zaman cksncnsj
Cevap
6Cevap
Ablamları görürüm 3 tane ablam var bir sıkıntım olursa direk onları ararım
Sevgili anneciğimi 🫶🏻 Tabi onunla da boş vakit bulursak iki laflıyoruz 😃
Yeğenlerimi, masum ve zararsızlar, menfaat yok, öyle göründükleri gibiler!
İyi hoş güzel anlaşıyoruz da gene de tek takılırım 😅
Ailem de en yakın her zaman için annemi gördüm
Annem. Çoğunlukla hep annemle takılırız.
Kendime en yakın yine kendimi görüyorum :)))
Anamı
Anne.
Kendimi
Annem en yakınım
Kendimi
Annemi
Kardeşlerimi
Annem ve babam
Kimseyi
Annemi
Ablam annem
Anamm🥰
Kardeşim
kendimi ve annemi 💖
Anneciğimi🌸
Yengem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar