#hearteye 💗
#dunyadanbirnesli
Görüşleriniz bizim için önemli nedeninide yazarsanız mutlu oluruz 😅
Merhaba,
Aslında bu aile ile ilgili bir durumdur esela ben şöyle bir şey söyleyeyim iyi ki benim kız kardeşim olmamış zira kız kardeşim olsaydı babamla her gün kavga ederdik, adamın kendi aile yapısından gelen belli başlı kalıpları var o kalıpların dışına çıkamıyor yani ona göre kız çocukları veya kadınlar şöyle böyle şimdi uzatmak istemiyorum da yani aile yapısını göreve verilen değere göre değişiyor mesela Doğu tarafında kız çocuklarına hala hiç değer vermezler öyle yetiştiriyorlar ki, evlensin çoluk çocuk sahibi olsun durmadan çocuk doğursun mantığı var yani bölgesine kültürüne göre de değişiyor.
Herkesin şanslı olduğu dönemler farklı ben erkek olduğum için daha şanslı hissediyorum çünkü ablamdan gözlemlediğim kadarıyla daha zor kız olmak bazı dönemlerde erkek olmak daha zor
Erkek çocukları benim keşkelerimden bir tanesi keşke erkek dogsaymışim
Ah bende bende
Kız evlat daha hayırlıdır
Cevap
7Cevap
Bu ülkede hiç bir çocuk şanslı değil bence
ikiside hem şanslı hem şansız
O kadar haklisin ki
aile konusu var yaşantılar var yaşanılacaklar var büyüdüğü zaman var ilk aşk var tonla şey var
mesala benim ablam yok kız kardeşimde yok ama olsun isterdim ki benden büyük varmış ölmüş
Üzücüymüş senin durumda yia
hayatta hersey var evet iyisiyle kötüsüyle
ki ben hem iyisini yaşadım hem kötüsünü o yüzden nötrüm ben
Kabuğundan çıkmak istemiyorsun belliki ürkmüşsün hayattan ama umarım bi umut ışığı olur sana
bilemiyorum kanks
Özellikle seçilmişsin bence iyi insanlara huzur yok ama dikkat et aksi olma böyle iyisin arkds
güleceğin günler gelcek bence
ohaaa beşiktaşlı mısın 😍😍😍😍😍😍😍😍
Kartaliçe oluyorum buyrun 😎♥️
seni tanıyabilir miyim çarşıcı
senle ben bu cihana sığmayız delilik gücü :D
https://www.youtube.com/watch?v=iBd1r5VOK2c
bu şarkı bizim senle :)
Ay güzelmiş efsoymus tam bize göre doğru 🥰
senle knuşk mı :)
Nedense tanıdık geldin nickin falan tanışalım olur
yzamdm sana
kayboldun genemsi
Hiç biri şanslı değil.
Kız çocukları hayat boyu şanslılar
Türkiye'deki bütün çocuklar şansız bence
Erkek çocukları🫤
Bizim gibi toplumlarda erkekler
Aileye bağlı
Aileye göre değişir
Errkekk
Kızlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?