Neden kendi aralarında beni konuşuyorlar?

İyi de olsa kötü de olsa bende ne gördüler ne duydularsa kendi aralarında hep konuşuyorlar. Bunun adı dışlanma mi yoksa ilgi mi. Dedikodu olduğu kesin. Bazen bana bakıp gülüyorlar. Ve onlara karşı nasıl davranmalıyım

Neden kendi aralarında beni konuşuyorlar?
Cevapla