Suriyeliler e çok kirli pasaklı diyorlardı. Sizce öyleler mi?

Ben hep onlar hakkında bu şekilde düşündüm etrafımdaki dedikodular dan. Şu an onlardan biriyle yakın arkadaşm gerçekten çok titiz, dürüst biri ve doğal neden insanları diline , dinine , ırkına göre yargılar insanlar. Ustelik okulda böyle dürüst birinin çocuğu yalnızlaştırılır. Hırsız vs diyip çocuğunu hep yalnız bırakıyorlar mış çok üzüldüm. Cocuk mukkemel bir aile terbiyesi almış. Neden bu kadar kötü oldu insanlarımız. Onlarda Müslüman yazık
Suriyeliler e çok kirli pasaklı diyorlardı. Sizce öyleler mi?
Cevapla