Kadınlarda bekarlık döneminde giyilen kıyafetler, çamaşırlar komple atılıyor. Erkekleri bilmiyorum. Bu saçma adetleri kim belirliyor?


Neden yenilemek zorunlu olsun ki, bana göre müsrüflük, belki eşiniz bazı kıyafetleri giymenizi istemez onları değiştirebilirsiniz, artık para aslanın midesinde, kolay kazanılmıyor
Cevap
10Cevap
Bence isteyen yenileyebilir
Nee kıyafetlerimi asla atmam. Servet değerindeler.
Bir kapanmayı düşünüyordum sırf kıyafet yüzünden erken dedim daha düşün.
Kıskançlık seviyesi yüksek bir evliliğe imza atanların gardropları değişir ama birbirine güvenen insanların gardropları değişmez
Evlenmeden önce çöp mü giyiyorum niye böyle bir şey yapayım ahshs şu an bir yaşına daha girdim aaa ne saçma şey
Adet değil, evleniyorum zaten yenisi alacaklar kafasıyla evlenenler yapıyor bunu. Önceki kıyafetlerinin suyu çıkmış sanki, giysen ne olur acaba😒
Dış kapının mandalları belirliyor. Bizim ülkede yaşlı kesime karşı gelince terbiyesiz saygısız olunduğu için çoğu evli yaşlıların aklına göre yaşıyor
Eğer Evleneceğiniz de dolabi ortak kullanacaksaniz evet.
Cumhuriyet mi kuruyorsun da inkılap yapıyorsun?
Çeyiz görmeye geliyorlar ya eski püskü olasın diyedir
Olmasın olacaktı
Böyle bir adet yok sadece artık giymemen gereken kıyafetlerin oluyor onlar yenilenir sadece 😅
Öyle bişi mi varmış ilk defa duydum.. çok saçma asla atmam.. Canm kıyafetlerim 😅
ben atmam hepsi çok güzell
Eskiden gelen bir gelenek zorunlu olan bir şey yok
Parası olan yapar isterse.
Yapacağımı sanmam saçma adı üstünde
Keriz silkeleme itemi
Begenmiyosam simdi bile satiyorum
Atmam kardeşime veririm..
Müsriflik tamamen..
Değil ama istersen olur gerisi tantana
ilk defa duyuyorum desem
Harbiden adetmiş gibi öyle yapmaları
Evlenince editlerim
Yani yenilemek yeni baslangiclar demektir
İsraf …
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?