Kardeşi olanlar sizce ben ne yapmalıyım yoksa yanlış olan benmiyim?

43 Kızkardeşim iş çıkışları arkadaşları ile en az hafta bir kere buluşur genelde 12 geçirmez ama geçen sefer saat 03:00 olmuş kendisinden haber alamadık ve haber almamız eve gelmesi 04:00 buldu kaza yapmışlar kızdık sorumluluk sahibi olmamasından evle ilgili hiç bir şey ile ilgilenmemesi ve annemle sürekli kavga etmesi benim sürekli onların arasında olmam oldukça yorucu ve en son dedim ki yıl sonuna kadar akşamları işten direk eve hafta sonları gezersin söz verdi ama bu akşam arkadaşlarıyla kahve içecekmiş geç kalmazmış şaka gibi sinirlerim bozuldu çocukmuyum diyor dedim ki artık benden bu kadar seni sürekli kolladım artık karışmıyorum annem ile aralarında kalmak beni çok yoruyor

Güncellemeler
+1 yıl
43 yaşında yazmak istedim … bir de lütfen yok takip et yok mesaj böyle şeylerle ilgilenmiyorum benim derdim ne erkeklerin derdi ne 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
Kardeşi olanlar sizce ben ne yapmalıyım yoksa yanlış olan benmiyim?
Cevapla