Güncellemeler
+1 yıl
43 yaşında yazmak istedim … bir de lütfen yok takip et yok mesaj böyle şeylerle ilgilenmiyorum benim derdim ne erkeklerin derdi ne 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
43 Kızkardeşim iş çıkışları arkadaşları ile en az hafta bir kere buluşur genelde 12 geçirmez ama geçen sefer saat 03:00 olmuş kendisinden haber alamadık ve haber almamız eve gelmesi 04:00 buldu kaza yapmışlar kızdık sorumluluk sahibi olmamasından evle ilgili hiç bir şey ile ilgilenmemesi ve annemle sürekli kavga etmesi benim sürekli onların arasında olmam oldukça yorucu ve en son dedim ki yıl sonuna kadar akşamları işten direk eve hafta sonları gezersin söz verdi ama bu akşam arkadaşlarıyla kahve içecekmiş geç kalmazmış şaka gibi sinirlerim bozuldu çocukmuyum diyor dedim ki artık benden bu kadar seni sürekli kolladım artık karışmıyorum annem ile aralarında kalmak beni çok yoruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
HELEKİ şu ortamda yani hiç olmaması gerekenleri yapıyorlar kardeşlerin arkadaşım başlarına bir iş gelmeden bence önlemini al
43 yasinda mi 43 kiz kardeşmisin onu anliyamadim
Şu an da kafam güzel bir yandan çocuk bakmıyorum yanlış yazmış olabilir 43 yaşında kazık
Hii o is kahve isi degildir ozaman
Yok gerçekten kahve arkadaşları ile sohbet etmeyi çok seviyor o konuda hep doğruyu söyler
Bilmiyorum ama bana inandirici gelmedi
Bana takip atsana
Bu sorunu aşman onun asıl sorununu anlaman çok kolay
Peki nasıl aşacağım 😔😔 asıl sorunu onu rahat bırakalım ondan bir şey istemeyelim evi otel gibi kullanmaya devam etsin
Detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum, instagramın varsa ver ordan napcağını detaylıca anlatırım. Merak etme fake hesap versende olur.
Henüz genç ve cahil biraz idare etmelisiniz
Uyarırken de kullandığınız dile dikkat edin çünkü insan kızınca tersine hareket eder bazen
Genç mi?43 yaşında biraz sorumluluk alsa ben yıllardır idare ediyorum 😔😔😔
Himm pardon ben sizin yaş 43 zannettim ve senin kardeşin zannettim 😊.
Bu arada benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler...
Karar sizin
Şimdilik konuşmuyorum 😔 arkadaşına ayıp olurmuş görüşmemek ya ben bana verdiği söz kırıldım ve yoruldum ….
43 kızkardeş ne aw
43 yaşında yazmaya çalışırken ben 😔
43 Kızkardeşim iş çıkışları arkadaşları ile en az hafta bir kere buluşur genelde 12 geçirmez ama geçen sefer saat 03:00 olmuş kendisinden haber alamadık ve haber almamız eve gelmesi 04:00 buldu kaza yapmışlar kızdık sorumluluk sahibi olmamasından evle ilgili hiç bir şey ile ilgilenmemesi ve annemle sürekli kavga etmesi benim sürekli onların arasında olmam oldukça yorucu ve en son dedim ki yıl sonuna kadar akşamları işten direk eve hafta sonları gezersin söz verdi ama bu akşam arkadaşlarıyla kahve içecekmiş geç kalmazmış şaka gibi sinirlerim bozuldu çocukmuyum diyor dedim ki artık benden bu kadar seni sürekli kolladım artık karışmıyorum annem ile aralarında kalmak beni çok yoruyor
Derdine bir de burdan bakar mısın
Bu yazıyı oldukça üzgün ve düzgün cümle kuramaz iken belki biri bana fikir verir düşüncesi ile paylaştım yeryüzünde milyonca dert var benimkisi deve de kulak sadece artık çözüm bulamaz ve doğru düşünemez hale geldim arkadaşım kırılır buluşmazsam yazıyor bana ya bana verdiği sözler bencil ve umursamaz olması ne olacak ki diye cevap vermelerinden bunaldım evi iade etmekten babamdan sonra evin bütün sorumluluğu istemesem de bana kaldı ….
okumaya erindim