İlk defa onu ağlarken gördüm çok kötü ve çaresiz hissediyorum elimden bir şey gelmiyor ne yapabilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Başınız sağ olsun, bazı durumlarda sözler teselli olmuyor sadece yanında olun elini tutun acısını yaşamasına izin verin..
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı. Sadece yanında ol.. bir şey deme, dinle onu, yalnız olmadığını hissettir..😶 başınız sağolsun...🍂
12 Yorumla
Soran+1 yılElimden geleni yapıyorum. Teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
47Cevap
+1 yılHer ölüm beraberin de göz yası, hüzün, infial, uykusuz geceler, huzursuz günler getirse de enin de sonunda taslar yerine oturur ve olay sindirilir, normallesilir. Sen anneni kaybetseydin neler hissederdin? Yani bırakın ağlasın, yasını tutsun, cokta üzerine gitmeyin. Zaman her şeyi çözecektir.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
Aile & Toplum konusunda 572 cevap paylaştı. Yanında durup onu düşündüğünü hissettirmen yeterli. Kendisi aşması kabullenmesi lazım sen sadece her an yanında ol darlamadan yardımcısı olmaya çalış
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Elden bir şey gelecek durum yok ki. Hayatın en acı gerçeği. Allah rahmet eylesin.
Yanında olun yeterli
10 Yorumla
+1 yılKuran oku fua et helva kavur misafir agirla bol bol birde mezarına çiçek goyur başında dua et
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sessiz kal, sessizce sarıl. Klasik Teselli cümlelerinden uzak dur
10 Yorumla
+1 yılBundan sonra annelik yapman da gerekecek olduğundan daha fazla arkasında durmaya çalış
10 Yorumla
+1 yılzamanla düzelir hep sarıl destek ol yanında ol. onun sevdiği hoşlandığı şeyleri yap ona
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılHep yanında olduğunu söyle sarıl destek olmaya çalış güzel dileklerde bulun
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılYanında ol. Hayatını kolaylaştır. Acısını yanında kalarak paylaş. Bir şey demen gerekmez. Bazen kelimeler yetmez
13 Yorumla
Soran+1 yılElimden geleni yapıyorum
- +1 yıl
Başınız sağ olsun
Soran+1 yılTeşekkür ederim
içden sarılman yeterlidir. o anlar merak etme.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl6:46 itibaren izle cok guzel anlatiyor... (kendisi gassal)
https://www.youtube.com/embed/tc5ikUia0xE10 YorumlaAşşah rahmet eylesin maalesef yanında olmaktan başka bir şey yapamazsın , hatta evde kimse yokken yalnız bırak ağladın rahatlasın
10 YorumlaMekanı cennet olsun. Bir süre kendi halinde kalsın, fazla muhabbet etmeye çalışmayın.
14 Yorumla
Soran+1 yılMuhabbet etmeye çalışmıyorum ama yanındayım hep
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim görüş için
+1 yılBaşınız sağolsun. Meanı cennet olsun annenizin. Yanında olmanız bence en büyük destek.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle ama yetersizmişim gibi geliyor
+1 yılKuran okut organize et hoşuna gider hemde destek olmuş olursun
04 Yorumla
Soran+1 yılDüşünüyorum kısa zamanda
- +1 yıl
Tamam Allah kabul etsin Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun sizlere sabırlar versin
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim kardeşim Allah yardımcınız olsun
+1 yılYanında ol , soru sorma , başka yapabilecek bir şey yok. O gelir konuşur senle.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖylr yapıyorum
Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Bugün 45 gün oldu annem gideli. Eşim benden çok ağladı ben on destek oldum.
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah rahmet eylesin
+1 yılAllah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ve başınız sağolsun. Yanında ol sürekli ona yeter
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılsadece yanında olarak destek olursun duygusal olduğu için çok fazla da sohbet edemez
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet sohbet etmiyor zaten pek
- +1 yıl
sessizlik sürecektir bir kaç hafta belki de ama sende sabır edeceksin ya
Soran+1 yılSabrederim ben
- +1 yıl
illaki ya sonuçta geçecek zamanla normal düzene girecektir
Soran+1 yılAynen öyle teşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim :) senin içinde zor süreç olacak sessiz bir ortam sıkılır ama geçer
Soran+1 yılOlsun ya iyi olsun da :)
- +1 yıl
evet kesinlikle iyi olsun toplasın bakalım sende takılır azcık evde tek :D
Soran+1 yıl:):)
- +1 yıl
:) :) :)
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAcisini yasamasina izin vererek. Elden gelen biseyler olmaz kayiplarda bosa bir teselli olur yani
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Başınız sağolsun zor süreç ne desen ne yapsan boş zamanla toparlayacaktır.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın umarım toparlar
Bırak acısını yaşasın bir anneni kaybının acısının önüne hiçbir şey geçemez ne yazık ki
010 Yorumla
Soran+1 yılÖyle tabii ki ama yine de elimden bir şey gelmemesi üzüyor
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yılUmarım
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılGerek yok sağolun
+1 yılallah rahnet eylesinn bi alisma sureci olurr gecerr cok uzucu bi durumm
02 Yorumla
Soran+1 yılAmin teşekkürler
- +1 yıl
rica ederimm
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılDestek ol sadece üzerine gitme sadece sarıl yeter başka bir şey yapmana gerek yok
05 Yorumla
Soran+1 yılHepsini yapıyorum umarım kısa sürede toparlanır
- +1 yıl
Zor bir süreç anneler erkekler için çok önemli bir yer kaplar hayatında atlatması kolay olmayacak biraz sabırlı ol sende normale döndüğünde unutmaz bunu merak etme
Soran+1 yılSabırlıyım zaten o toparlanana kadar yaptığı her şeye katlanabilirim
- +1 yıl
Umarım çabuk atlatır başınız sağolsun 👋
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Teselli et bunun dünyanın bir kanunu olduğunu anlat. Metanetli olması gerektiğini söyle
01 Yorumla
Soran+1 yılElimden geldiği kadar destek oluyorum ama yetersizmişim gibi hissediyorum
+1 yılAllah rahmet eylesin. Eşinin yanında ol, ona iyi davran bu yeterli olacaktır
11 Yorumla
Soran+1 yılElimden gelen her şeyi yapıyorum
+1 yılİlk öncelikle Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun, beraber mezarına gidip çiçek bırakın ve onun için pilav dağıtma vb. Yapabilirsiniz annesinin hatrına bir şey yapabilirsiniz sonra onunla bolbol konuş
12 Yorumla
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim çok güzel fikir
- +1 yıl
Annesinin arkasından güzel hatıralar ve izler bırakması onu mutlu eder
Gizli Üye(18-24)+1 yılSarıl yanından ayrilma o yalnız kalmak istiyorum derse yalnız birak orası ayrı konu dışarıya çıkar parkta felan oturun hava alsın bol bol
01 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmıyorum yanından hep birlikteyiz yalnız kalmak istediğini söylerse de bırakırım
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. sarıl sadece sarıl bişi sölemene gerek yok başkada bişi yapma
01 Yorumla
Soran+1 yılYapıyorum
+1 yılÖlüme hiç bir şey yapamazsın basit ve net. Ölümü onda tadacak.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYanında ol yeter, Anne kaybı gibisi yoktur :(
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle maalesef :/
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşınız sağolsun zor bir durum Allah kimseye yaşatmasın onunla ilgilenin mutlaka iyi gelecektir.
02 Yorumla
Soran+1 yılAmin teşekkürler
Cevap sahibi+1 yıl☺️rica ederim canım
Gizli Üye(36-45)+1 yılBişi yapamazsın geçen ay bende annemi kaybettim, bu üzüntü zamanla hafifler, artık öksüz o da
03 Yorumla
Soran+1 yılÇaresiz hissediyorum bu şekilde :/
Cevap sahibi+1 yılYapacak bişi yok, bazen zamana bırakmak lazım
Soran+1 yılMaalesef
+1 yılbasiniz sagolsun, onunla acisini paylasin beraber atlaticaginizi hissettirin yaninda olun ilgilenin maalesef uzulmemesini bekleyemeyiz sadece destek olup acisini paylasabilirsiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılYanında olduğumu fazlasıyla hissettiriyorum. Yalnız bırakmadım hiç hep yanındayım
- +1 yıl
o zaman guzel yapilabilecek pek bir sey yok ölum icin maalesef, tabiiki acisini cekicek
kucuk ince dusunceli seyler yapabilirsiniz belki ne bileyim aksam en sevdigi yemegi yapmak gibi
daha buyuk seyler icin biraz daha zaman gerek henuz cok yeniymis anladigim kadariyla
Soran+1 yılBugün 4. gün yeni evet
+1 yılsessizce yanında dur ve yere bak sonra sarılırsın, konuşmak anlamsız olabilir
10 Yorumla
+1 yılhayat devam ediyor onu hatırlat (cinsel) olsun gezme olsun sohbet muhabbet olsun
10 YorumlaBence çok bunaltma, bir ihtiyacı olduğunda söylemesini söyle. Sonra kendi haline bırak biraz
01 Yorumla
Soran+1 yılKendi haline bıraktım zaten darlamıyorum
Biraz onu yalnız bırak ağlayıp kafa dinlemesine ihtiyacı var biraz daha iyi hissettiğinde o yanına git destek ol ölümlü dünya hepimiz ölücegiz
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapacağım üzerine gitmeden
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim zorumla yiyor
Benim sayemde düzelecek
Benim desteğimle
Kendini öne çıkarmayı bırak. Acısını yaşasın onun içinn zor durumdur yakınında hissettir yeter, mekanı cennet olsun Allah sabır versin.03 Yorumla
Soran+1 yılKendimi öne çıkarmıyorum ki olanı söylüyorum ben zorlamasam sofraya oturacağı yok ona destek olmak istiyorum zor günlerimde eşim yanımda oldu eşimle birlikte atlattık diyebilsin ve bu depresif halinden kurtulsun istiyorum
Cevap sahibi+1 yılYazdığın yorumları tekrar tekrar oku anlarsın ne demek istediğimi
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim
+1 yılBasın sagolsun yaninda ol ne diyem ki baska gece yalniz birakma
011 Yorumla
Soran+1 yılBırakmıyorum zaten o uyumadan uyumuyorum
- +1 yıl
İyi yapiyon baska ne yapabilirsinki
- +1 yıl
Gencmiydi
Soran+1 yıl48 Yaşındaydı
- +1 yıl
Gecmis kayin peder
- +1 yıl
Eklesene musaitsen yanlis anlamda degil ama
Soran+1 yılAnnesi vefat etti babası değil eklemeye gerek yok teşekkürler yine de
- +1 yıl
Tam. babasi sag anlaminda sordum
- +1 yıl
Allah sabır versin
Soran+1 yılAmin teşekkür ederiz
- +1 yıl
İyi geceler
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Destek olablrsn kadasını dağıtablrsn 👍
10 Yorumla
+1 yılSıkı sıkı sarıl yanında olduğunu hissettir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 628 cevap paylaştı. Biraz zaman ver kendi toparlar acısını yaşasın
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 690 cevap paylaştı.
+1 yılSevdiği yemekleri tatlıları yap
13 Yorumla
Soran+1 yılYapıyorum ama iştahı da gitti çok az yiyor o da benim zorumla :/
- +1 yıl
Terapist bul
Soran+1 yılDaha kaybedeli 4 gün oldu bu durumları normal karşılıyorum ama çok uzun sürerse düşünürüz belki
+1 yılYanında olduğunu hissettir
02 Yorumla
Soran+1 yılFazlasıyla hissettiriyorum hep yanındayım
- +1 yıl
Tamam bu yapabileceğin en iyi şey
Mekani cennet olsun basınız sağolsun
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Amin
Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Ona yakın ol... Teselli et.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHep elinden tut yanında ol yeterli
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbaşını al, sarıl, göğsüne yasla
013 Yorumla
Soran+1 yılYapıyorum sık sık. İlk sarıldığımda ağlamıştı çok kötü hissettim
Cevap sahibi+1 yıldayanağı sensin. hep yap.
Soran+1 yılElimden geldiği kadar destek oluyorum hep yanındayım
Cevap sahibi+1 yılne mutlu eşine, senin gibi biri var yanında👏
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Cevap sahibi+1 yılbaşınız sağ olsun. ama hayat devam ediyor.🤷♂️
Soran+1 yılAynen yapacak bir şey yok ne yazık ki
Cevap sahibi+1 yılöyle maalesef. size bundan sonrası için sğlıklı mutlu günler. erkekler çocuk gibidir, bir nedeni olmasada arada bir başını göğsüne yaslarsan hoşuna gider.🙂
Soran+1 yılEvet onun da hoşuna gidiyor
Cevap sahibi+1 yıl👏devam ozaman.. aynısını arada sana yapsa oda iyi tabii🙂
Soran+1 yılÖyle evet
Cevap sahibi+1 yıl👏iyi bir gün dilerim.💐👋
Soran+1 yılSize de
+1 yılYanında ol yeter.
10 Yorumla
+1 yılsev yeter
11 Yorumla- +1 yıl
annesine dualar et
Gizli Üye(25-29)+1 yılAcısına ortak ol yeter
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAllah rahmet eylesin
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin
+1 yılAllah rahmet eylesin çok zor
04 Yorumla
Soran+1 yılAmin. Gerçekten zor ve elimden bir şey gelmiyor
- +1 yıl
Yasin okuyabilirsiniz eşinizle de sürekli ilgilenin. Gerçekten zor Allah dayanma gücü versin elden bisey gelmiyor
Soran+1 yılOnu ilk kez böyle gördüm. Umarım benim de desteğimle kısa sürede toparlanır. Teşekkür ederim görüş için
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılSarılmak en iyisi olacaktır daha fazla ilgi göster
00 Yorumla
+1 yılona anne şefkatini de göstererek
00 YorumlaAllah rahmet eylesin kardeşim.
00 Yorumla
+1 yılKendi haline birak
011 Yorumla
Soran+1 yılAma çok depresif hiç yüzü gülmüyor mutlu olsun istiyorum
- +1 yıl
Suanda olmaz biraz yalnız birak o snaa gelir zaten
Soran+1 yılHaklısın daha vefat edeli 4 gün oldu
- +1 yıl
Aynen bırak acısını yaşasın üstüne gitme
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Sen nasilsin
Soran+1 yılBenim de canım sıkkın durum böyle olunca
- +1 yıl
Sen iyi olmaya çalış kendini salma ve ona. Hak ver biraz kizma sinirlenme geçecek kolay değil gerilmesen ona burada medet ummadınnnm Sakin ol gecer tamam
Soran+1 yılKızmam ki zaten neden kızayım o toparlanana kadar katlanabilirim sorun olmaz hayatta en değer verdiği insanı kaybetti sonuçta
- +1 yıl
Allah yardımcınız olsun kardeşim
Soran+1 yılAmin teşekkürler
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılkolunun altına gir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHep destek olun
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer