Babamdan borç alıp geri vermeyeceğim. Haksız mıyım?

Babamın inşaat şirketi var. Öküz gibi de para basan bir şirket yani milyoner değiliz ama normal şartların üzerinde yaşıyoruz. Sorun şu ki babam cimrinin önde gideni. Parasını herkese harcıyor, annem ve kardeşlerim hariç. Millete hediyeler alıyor, seyahate çıkıyor, araba alıyor. Bize gelince param bitti oluyor. Yıllardır böyle. Zaten hiç baba kız ilişkimizde yok yani bizimle hiç yakın değil. Artık canıma tak etti. Kuzenlerime bilgisayarlar, kıyafetler cart curt ne varsa alıyor bana hep annem alıyor ki önünde durumu yok. Dün babamdan araba almak için 10bin TL borç istedim. Bana parayı ver gelecek ay maaşım yatınca geri öderim dedim. Anormal bir şekilde kabul etti ve parayı verecek. Ama ben ona geri vermeyeceğim. Onca zaman bana tek bir kuruş harcamadı gitti millete harcadı. İnsanlar babamdan faydalanırken ben niye öz babamdan BORÇ alıyorum? Saçma değil mi. O yüzden parayı vermeyeceğim. Zaten gelipte paramı ver falan demeyecek. Konu kapanacak? Ayıp etmiş olur muyum?

Babamdan borç alıp geri vermeyeceğim. Haksız mıyım?
Cevapla