Ortamlarda kimse beni sevmiyor insanlarla dalga geçmeyi çok seviyorum ondan dolayı mı acaba herkes beni tersliyor?

Arkadaşlarım beni sık sık tersliyor kalabalık haricinde kimse teke tek buluşalım demiyor sizce neden en büyük zaafım insanlarla alay etmek bunu aşamıyorum sizce çok mu büyük bir sorun

Ortamlarda kimse beni sevmiyor insanlarla dalga geçmeyi çok seviyorum ondan dolayı mı acaba herkes beni tersliyor?
Cevapla