Güçlü ve başarılı olmaktan çok yoruldum yanımda zayıflık gösterecek kimsem yok ne yapacağım?

Sağlık okuyorum tam burslu şu an 3,75 ortalama ile okul birincisiyim ve okuldan çıkıp işe gidiyorum mutfakta çalışıyorum aşçı olarak ( hamur işi yemek pişiriyorum sadece) çok yoruldum ama annem ve babam eve asık suratlı bile gelsem bize zayıflığını mutsuzluğun gösterme git dışarda ağla gel diye bağırıyorlar işte zaten ağlayamam adı üstünde iş yerim adam benden çalışmamı istiyor mızmızlanmamı değil ama yere düştüğümde omzumu sıvazlayacak birini istiyorum ama bulamıyorum

Güçlü ve başarılı olmaktan çok yoruldum yanımda zayıflık gösterecek kimsem yok ne yapacağım?
Cevapla