Yaşadığınız çağdan timsiniyormusunuz sizde?

Teknoloji ilerledikçe insanlara bir haller oldu.. ne güven ortamı var ne huzur kaldı.. ne zaman başımıza bir bela gelecek diye korkuyoruz.. keşke 80 90 Lara gidebilsem bütün ömrümü milenyumdan önceki çağda yaşamış ölmüş olsaydım diyorum tabi Allah affetsin!
Yaşadığınız çağdan timsiniyormusunuz sizde?
Cevapla