Okulda hiç konuşmuyorum ve iş yerindede utangacım? Heryerde. Nnormal mi bu?

Yani okulda bugun arkadasim yoktu ve kimseyle tek kelime etmedim ogretmen ve yanimdaki oturan kiz disinda. Dugunlere gidiyoruz herkes konusuyo. ben susuyorum evez cocuklugumda travmam var ama artik 22 im. duzelmesi gerekmez mi? Bu nedenle hic sevgilim olmadi. Cok zor. Yani guzel bir kizim ama bu utangaclik benim hayatimi zindan etti. Is yerindede ciddiye bile alinmiyorum

Napabilirim?

Okulda hiç konuşmuyorum ve iş yerindede utangacım? Heryerde. Nnormal mi bu?
Cevapla