aşağaki yorumlara bak 2 kişi hayatından memnun mesleklerini sordum 1 tanesi doktor diğeride müteahhit ee artık bırakta onlar kazansın yani diğerleri hep aç durum çok kötü
Ben onlardan daha iyi bir mesleğe sahibim ve daha iyide kazanabilirim sorun orada değil, Sorun pahalı evet ama marka giyiniyoruz daha daha fazla kitliyorlar
Koymuyor ki zaten, koyuyor mu dedim ben 😕 Sadece marka giyiniyoruz dedim marka diye ekstra kitlenmesine karşıyım neden bir ürün 5 lira iken 50 lira vereyim sen emek verdiğin parayı emeği olmayana sebepsizce fazla fazla verir misin? Bu zenginlik değildir bu savurganlıktır.
Hala benimle savurgan olmayı tartışıyorsun,10 milyonumda olsa kimseye hakkı olmadığı bak HAKKI olmayan 1 kuruş fazlasını vermem. Bu savurganlıktır sen devam ama ver para görmemişsin kazanamamışsın anlamazsın biz milyonları kolay kazanmadık senin kafada olsak şimdiye zarar ederdik.
Cocuk sevmiyorum, kadın milletiylede işim olmaz en fazla iki muhabbet o kadar. Ben çalışmayı disiplini seviyorum para mezara giderse gitsin yenir yeneceği kadar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Evet çok pahalandı. İstediğini yiyip içebilmek ölçü değil maalesef.
AKP kollarında veya Avrupa'dan duzenli geliri olan gurbetçi değilim o yüzden birsey alırken 40 defa düşünüyorum
Yiyip içsem bile porsiyonlar küçük tat yok. Eskiden 12 liraya kocaman bir ekmek et döner yiyorduk. Şimdi sadece kokusunu duyabiliyoruz.
şükür pahalı olsa da aç kalmıyoz
hayatından memnunsun yani?
Değilim ama işte napalım şükür diyoz
Fazla tutumlu olmaya çalışıyorum
olabikiyon mu bari :D
He işte olduğu kadar
Pahalı pahalı net pahalı hem de
Hayır, standartların altındayım maalesef.
Ben istediğim çoğu şeye ulaşıyorum ama ekonomik durumum iyi olsa da böyle olması kötü yine de
hangi mesleği yapıyorsunuz?
Hekimim
Pahalı + Giyim marka olunca ayrıca kitliyorlar
aşağaki yorumlara bak 2 kişi hayatından memnun mesleklerini sordum 1 tanesi doktor diğeride müteahhit ee artık bırakta onlar kazansın yani diğerleri hep aç durum çok kötü
Ben onlardan daha iyi bir mesleğe sahibim ve daha iyide kazanabilirim sorun orada değil, Sorun pahalı evet ama marka giyiniyoruz daha daha fazla kitliyorlar
onlardan daha iyi olsan bu fiyatlar sana koymazdı demekki onlar gibi deilsin
Koymuyor ki zaten, koyuyor mu dedim ben 😕 Sadece marka giyiniyoruz dedim marka diye ekstra kitlenmesine karşıyım neden bir ürün 5 lira iken 50 lira vereyim sen emek verdiğin parayı emeği olmayana sebepsizce fazla fazla verir misin? Bu zenginlik değildir bu savurganlıktır.
sen pintisin belli aamk
Hala benimle savurgan olmayı tartışıyorsun,10 milyonumda olsa kimseye hakkı olmadığı bak HAKKI olmayan 1 kuruş fazlasını vermem. Bu savurganlıktır sen devam ama ver para görmemişsin kazanamamışsın anlamazsın biz milyonları kolay kazanmadık senin kafada olsak şimdiye zarar ederdik.
kaybeden sen olacaksın o paraları mezara götürmiceksin senin saalak oğulları çoluğun cocugun yiyrcek ;)
Cocuk sevmiyorum, kadın milletiylede işim olmaz en fazla iki muhabbet o kadar. Ben çalışmayı disiplini seviyorum para mezara giderse gitsin yenir yeneceği kadar.
pintilikten vazgeç tipin yoksa eşin bile seni hep paran için sevecek kimse seni annen kadar çok sevmeyecek ;)
Tip var, pinti değilim herkese hakkı kadar vallaha insan bunaltıyorsun iyi geceler
byyy
Ben yiyip içiyorum aga
meslek nedir?
Müteahhitim. Tıp doktoruyken bıraktım, müteahhit oldum.
gördüm müteahhitler gerçekten iyi para kazanıyo 👍
Zor iş ama
doğrudur
sarayın aylık masrafından bile kıssalar herkese yetecek de neyse az kaldı
Biraz tasarruf yapmanın zamanı
Kim yapacak tasarrufu gariban mı zengin mi
@yuru_bre_ehli_deve zenginle neden kendini kıyaslıyorsun
Sen şu an geçim sıkıntısı çeken garibana söylüyorsun da asıl söylemen gereken halinden memnun olanlar onu demek istedim iyi geceler
@yuru_bre_ehli_deve zengin olan emin ol tasarruf yapıyordur o zenginliği korumak için. Sorun gök görmemiş gibi yaşayan fakirlerde
Hee yani zengin çok tükettiği için fakir tasarruf etmeli. İyi geceler abi ben cahille sohbeti keseli çok oldu
@yuru_bre_ehli_deve devam et sen böyle aferim