Herkese hak ettiği gibi davranmayı ne zaman öğrendiniz?

Tam olarak 27 yasinda öğrendim, ailen bile olsa sınırlarını gecmelerine izin vermeyeceksin.

Kimilerine göre saygısızlık kimilerine göre başka bir şey ama yeri geldiği zaman anneme bile çık dışarı diye bağırıyorum. Gram vicdanım acımıyor, hak edene hak ettiği gibi. Eski safiyane merhametim yok ve böyleyken canim da yanmıyor huzurluyum

Herkese hak ettiği gibi davranmayı ne zaman öğrendiniz?
Cevapla