"Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim?" sözü doğru mu sizce?

İnsan kendisine benzeyen kişileri mi arkadaşı olarak seçiyor sizce? Yoksa bu söz külliyen yalan mı? Düşünceleriniz nedir?
"Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim?" sözü doğru mu sizce?
Cevapla