5 kişilik aileyiz, Annem babam ortanca abim üçüde , en büyük abimden bana en ufak hatada en ufak yanlışta hakaret küfür ediyorlar. Biz hiç sesimizi cikarmiyoruz sadece tartışıyoruz ama asla onlar gibi davranmıyoruz. Zaten annemden babam yaşlı. Bişey desem. Üstümüze kalir sonra vicdan azabı. Biziçok fazla eziyorlar özellikle de en büyük abimi çok zoruma gidiyor onların dedikleri. Yani bilmiyorum ya bizi mahvediyorlar ama hiç ruhları duymuyor kalpleri taşlaşmış. Gene hamd olsun asla isyanım yok onlar bizim ailemiz bağımızı kesemeyiz ama çok üzüyorlar.
Anlamıyorum eskiden insanlar ailesi için canlarını feda eder ama şimdi ise aileler kendi içinde birbirinden nefret eder dışarda ki insanı ise yakını zanneder olmuş.
Siz böyle şeyler yaşadınız mı? Eger yasadiysaniz ne yaptınız veya tavisyeniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer