Ailem bize hakaret ve küfür ediyor. Siz böyle şeyler yaşadınız mı?

5 kişilik aileyiz, Annem babam ortanca abim üçüde , en büyük abimden bana en ufak hatada en ufak yanlışta hakaret küfür ediyorlar. Biz hiç sesimizi cikarmiyoruz sadece tartışıyoruz ama asla onlar gibi davranmıyoruz. Zaten annemden babam yaşlı. Bişey desem. Üstümüze kalir sonra vicdan azabı. Biziçok fazla eziyorlar özellikle de en büyük abimi çok zoruma gidiyor onların dedikleri. Yani bilmiyorum ya bizi mahvediyorlar ama hiç ruhları duymuyor kalpleri taşlaşmış. Gene hamd olsun asla isyanım yok onlar bizim ailemiz bağımızı kesemeyiz ama çok üzüyorlar.

Anlamıyorum eskiden insanlar ailesi için canlarını feda eder ama şimdi ise aileler kendi içinde birbirinden nefret eder dışarda ki insanı ise yakını zanneder olmuş.

Siz böyle şeyler yaşadınız mı? Eger yasadiysaniz ne yaptınız veya tavisyeniz nedir?

Ailem bize hakaret ve küfür ediyor. Siz böyle şeyler yaşadınız mı?
Cevapla