Kan bagi insana dert mi deva mi...
benim dedemin kendi dahil kimseye yarari yok zarari dokunmuyorsa seviniyor insan amcalarimda iste ayni dedem... dayim desen oyle ne bileyim herkes kendi hayatinda
Kan bagi insana dert mi deva mi...
benim dedemin kendi dahil kimseye yarari yok zarari dokunmuyorsa seviniyor insan amcalarimda iste ayni dedem... dayim desen oyle ne bileyim herkes kendi hayatinda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yararları yok
Herkes kendi evin de sağolsun aman istemez 😂😂😂
Evet azicik yakin olayim dedim laf sokmaya basladilar belki de boylesi daha iyidir de ne bileyim boyle soguk olmak da tuhaf geliyor
Akraba ile sık görüşmek iyi değil ara sıra olabilir yoksa iyi olmuyor
Insan gercekten degisik bir canli fazla yakin olunca sokuyor
Ben aslen Diyarbakırlıyım
Diyarbakır a ne zaman gitsem hepsi birbirini çekiştiriyor
İyi ki Manisa da yaşıyorum diyorum 😂😂😂
Kürtlerde akrabalik iliskileri sıkı derlerdi aslinda... ben de cerkesim bizde akrabalik yok gibi komsular daha yakindir
Yani kimse kusursuz değildir kendine dost edin sürekli arayan soran yanında olan dostlar
Mecbur onlardan hayir gorucez akrabalardan bir halt olmuyor ne yapalim
Akrabadan bin kat iyidir benim dostlarım var çok şükür
Akrabalık kan yoluyla bulaşan en büyük hastalıktır..
Neler yaşadıysan artik😂
Genel olarak insan sevmiyorum..
Yok valla abla, hatta bilakis adamı sömürüyorlar ve bunu da tatlı dille yapıyorlar.
baan bi yararları olsaydı şimdi bu durumda olmazdım
Baba tarafı leş anne tarafı cennetlik
Yani baba tarafi herkesin mi kötü olur 😂
Peki baba tarafım kuzenlerimin anne tarafı oluyor bu nasıl oluyor ya delircem
Oooo 😂 durum biraz karisikmis
Bunu ancak ikimiz çözebiliriz
Tabiki var akrabalarımı seviyorum
Ne guzel ya ben hep ozenmisimdir sicak akrabalik iliskilerine...
Kalabalık bir aileyiz ve kalabalık bi akrabamız var içlerinde çürük var ama geneli çok iyi insanlar
Şanlisin bence
Bence de
Ne gibi bir faydaları olacak ki? İnsan kullanılıp atılan bir varlık mı?
Kullanip niye atayim😂 yani bir derdi olunca yaninda olursun sevincini paylasirsin bir sey yapamazsanda derdini dinlersin...
Aslında sen de haklısın. Benim de kendime yakın gördüğüm arayıp dertleştiğim bir akrabam yok. Hatta yaşıt kuzenlerim bile yok. Ne yapalım nasip.. Herkes şanslı doğmuyor
Ben seviyorum aslinda akraba olmayi ne bileyim birlikte yasamayi ama bizimkiler cok soguk ketum kindarlar ve de kiskanc... dedem bile torunlarinin kolundan tutup parka goturmemistir varsa yoksa kendi... hatta babam emekli olunca aileni birak koye yerleselim senle demis😂yani bencillikte zirvede
Yok artık. Benimkiler böyle değil. Tabi benim bilmediğim çok şey vardır. Annem babam pek yansıtmıyor. Ama seninkiler neymiş öyle yaa. Deden çok acımasız ve gaddar kusura bakma. Zaten iki ayağın çukurda gitmeden bir sevap işle be adam. Üzüldüm açıkçası.
Daha neler varda iste hayatimda daha bencil insan gormedim... babam da hic sevmiyor sirf buyugum diye evde bakiyoruz... oturup namazini kilar yatar uyur konusmaz bile kalbi tas gibi
Senin de imtihanın ailenmiş canım. Üzülme ailenden umut yoksa kocandan umudun olur. Aileni seçemiyorsun ama ilerideki eşini seçebiliyorsun. Umarım karşına anlayışlı sabırlı dininde imanında güzel kalpli bir erkek çıkar. ❤️
Umarim ya bende bu sans varken esimin ailesi de buyucu cikar😂
Ahshsj yok ya içini ferah tut. Evet insanlar özünde kötü ama bu kötülüğü törpülemiş aklı başında vicdanlı insanlar hala var. Sadece vakti gelince ortaya çıkacak. Sabır...
Sagol ya umarim dedigin gibidir😊
Hayatıma hiçbir yararı yok.
Akraba gereksiz
Hayir