Of bu ülkeye nasıl format gelir ya?

Gerçekten ülkenin herşeyi can sıkıcı bir format gelse de emeği olan herkes payını alsa torpil denen şey kalksa nitelikli insanlar yükselse insanlara insan gibi değer verilse adalet gelse haksızlığa uğrayan kişiler hakkını alsa ne olur yav ekonomi duzelse tarım ülkesi olan yerde herseyimizden verimli topraklarımızdan yararlanabilsek herşeyi yiyip icebilsek uygun fiyata herkes güzel yasayabilse ☹️

Of bu ülkeye nasıl format gelir ya?
Cevapla