Ablanız/Abiniz evlenemezse üzülür müsünüz?

Var mı abla ya da abisi 25 üstü olup evde oturan?

Benim yok ama ben öyle bir ablayım, babamla annemle catistikca uzulduklerini hissediyorum, kendi yuvami kurmam adına.

Ablanız/Abiniz evlenemezse üzülür müsünüz?
Cevapla