Var mı abla ya da abisi 25 üstü olup evde oturan?
Benim yok ama ben öyle bir ablayım, babamla annemle catistikca uzulduklerini hissediyorum, kendi yuvami kurmam adına.
Var mı abla ya da abisi 25 üstü olup evde oturan?
Benim yok ama ben öyle bir ablayım, babamla annemle catistikca uzulduklerini hissediyorum, kendi yuvami kurmam adına.
Saçmaladım burada da. Annem babam öldü. Bu gece ayetel kursu bile okuyamadım. Allahı unutacak unutacak kadar kadın istiyorum. Annemin babamın ruhu yerinde huzurlu mu bilemem ki? Dün Şap tuzu aldım erkekliğimi azaltsin diye. Kimyasal hadım olmayı çok istiyorum. Ekonomik koşullar hayat şartları. Zaten kızlara artık erişmek imkansız. Parası ile yapan fah. ise var. Ama aşk sevgi duygu yok ki.
Bazen sessizce ağlıyorum. İstiyorsun öpmeyi sıkmayı sevmeyi doymayı sevişmeyi sahip olmayı. Yaş 35 oldu. Bir kız bulsam da evlensek. Derse bile odaklanamıyorum. Kadinsizlik... zaten umudum kalmadı. Yani ayaklarına kapansam anlar mı ki? Yalnızlığı muhtacligi.
Acaba dinde mi problem... Müslüman olmazsam. rahat mı yaşardım?
İki bacak arasına girsem de karıcım olsa. Düşünsene işten geldin sıcacık gir rahatla. Öp sık sev. O senin sen onun. Ah karım olsa.
Niye çatışıyon ki elinden gelen saygıyı yap Gerçekten bu nasip işi bazı şeyler nasiple gelir yani Anne Baban senin evlenmen ile kurtulmayacak daha çok sorumluluk altına girecek bak bakış açısı daha önemli birde bakmışlarki senin bekarlık halini arar olurlar sen elinden geldiğince Anneni babanı razı et bu Dünyada gerçek olan hayatı Allah’ı razı şekilde yaşa Allah’a emanet
Niye çatışıyon ki elinden gelen saygıyı yap Gerçekten bu nasip işi bazı şeyler nasiple gelir yani Anne Baban senin evlenmen ile kurtulmayacak daha çok sorumluluk altına girecek bak bakış açısı daha önemli birde bakmışlarki senin bekarlık halini arar olurlar sen elinden geldiğince Anneni babanı razı et bu Dünyada gerçek olan hayatı Allah’ı razı şekilde yaşa Allah’a emanet
Niye çatışıyon ki elinden gelen saygıyı yap Gerçekten bu nasip işi bazı şeyler nasiple gelir yani Anne Baban senin evlenmen ile kurtulmayacak daha çok sorumluluk altına girecek bak bakış açısı daha önemli birde bakmışlarki senin bekarlık halini arar olurlar sen elinden geldiğince Anneni babanı razı et bu Dünyada gerçek olan hayatı Allah’ı razı şekilde yaşa Allah’a emanet
Cevap
14Cevap
Üzülecek bi şey yok bunda… evlenipte mutsuz olabilirdi o da kötü bence… benden üç yaş küçük erkek kardeşim evli mesela… bence bu tamamen nasip kısmet işi… olacak gibi olmasındansa olmaması daha iyidir bazen… her nasip vaktine esir… evlenmek için evlenmemek lazım… hayırlı güzel insanlar çıkarsın isteyen herkesin karşısına gönlüne denk insanlar düşürsün…
Benim ailem evlen diyordu şimdi onları ikna ettim bu devirde evlilik sıkıntı olduğuna inanıyorlar sen yuva kurmak demişsin de o iş öyle olmuyor evlilik de sorumluluk ve sinir stres artıyor
Üzülmem kendi bileceği 29 yaşında ablam var. Ve erkeklere pek güvenmiyor genel olarak. Annemler de yük olacağını sanmıyorum kendi çocuğu insana yük olmaz. Ki zaten öğretmen atanır umarım
Sist aramızı yapsana. Hadi karı koca olalım. Allah rızası için.
Abim tam 25 ve evlenmezse üzülürüm başıma kaldı diye ama evlenirse evlendiği kıza daha çok üzülürüm
Sist konuşma abin hakkinda
@beyzaaa21 biz hani erkek milleti diye başlar "blabla" diye devam ederiz ya heh işte o tırnak içinde verilen tüm kötü özellikleri aratmayan bi abim var saolsun resmen erkeklerin özeti boş ver hiç girme o toplara 😂
26 yaşındayım yalnız yaşıyorum yok öyle dertlerim üzülmem de ve şu ekonomide evlenmek için acele de etmeyin heveste etmeyin derim sonu hüsran olur
İstediği halde hâlâ bekarsa üzülürüm. Ama abşm zaten 23 yıllık evli. Sen yalnız değilsin ben de 34 yaşında bekarım (evlenip ayrıldım ama)
Yaşın kaç bilmem ama illaki olur olmuycak diye bişey yok sabırla beklemelisin
Evin en büyüğü benim. Ondan dolayı bu soruya en iyi cevap veren kardeşim olur.
Benim yok hepsi 20-25lerinde evlendiler çok şükür 😂
Evlenmek marifet değil ki? Üzülecek durum da değil yani
Bizde evlenmedik napalım şimdi üzülelim mi hem neden üzülsünler ki
2 abim var biri 29 biri 31 yaşında ikisi de evli değil
Evet basima kalacak deilse
Üzülmem, niye üzüleyim?
Ailemde herkes evlendi tek ben kaldım.
Onlar bana uzulsun bende evlenemicem
ben en büyük çocuğum yaş 28 erkek kardeşim nişanlı
Nasibin seni bulur
Üzülürdüm
Uzulurum herhalde
Olabilir
27 oldum bekarım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?