Otobüste bir amca 16-17 yaşlarında çocuğa fırça attı haklımı?

16-17 yaşlarında bir çocuk kendini kaptırmış tesadüf ineceği durakta otobüs kapıları kapandıktan sonra farketti çocuk ve şöföre abi arka kapıyı açabilirmisin dedi koltukta oturan bir amcada bastı fırçayı niye telefona kaptırıyorsun kendini durağı farketmiyorsun otobüs gidicekken söylüyorsun diye sert dille fena bastı fırçayı haklımı sizce ama çocuk şanslı şöför açtı kapıyı çocuk indi

Otobüste bir amca 16-17 yaşlarında çocuğa fırça attı haklımı?
Cevapla