Babası vefat eden bir sevdiğime nasıl destek olabilirim?

Benim hoşlandığım bir çocuk var ve babası vefat edeli daha 2 gün bile olmadı. Ne söylesem anlamsız geleceğini biliyorum onun için. Duygularını anlamadığını söyledi daha alışamadığından dolayı. O şu an başka bir şehirde ve ben ona nasıl yanında olduğumu göstereceğimi bilmiyorum. Şu an yalnız kalmaya duygularını anlamaya ihtiyacı var biliyorum ama onun için endişelendiğim için ona yazmadan da duramıyorum. Kendini konuşmaya hazır/daha iyi hissedene kadar bekleyeceğimi söyledim. Kötü mü ettim? Ona nasıl daha iyi gelebilirim, az da olsa acısını benimleyken unutmasını istiyorum ama böyle bir durumdayken birden başka ne hakkında konuşabiliriz de o unutabilir şimdilik acısını diye düşünüyorum. Bulamıyorum ama… lütfen yardımcı olun. Tavsiyenize ihtiyacım var :((

Babası vefat eden bir sevdiğime nasıl destek olabilirim?
Cevapla