
Empati kurmayı normal bir davranış olarak sanan beynimin artık insanların kötü olduğunu bilmesi gerek :/

Empati kurmayı normal bir davranış olarak sanan beynimin artık insanların kötü olduğunu bilmesi gerek :/
Empati kurmak iyidir keşke her insan yapabilse bunu keşke insanlar birbirine güler yüzlü iyi niyet ile karşılık verebilse fakat sokağa bir çıkıyorum insanların yüzü bile gülmüyor gençliğim heba oldu çok üzülüyorum.
O kadar haklısın ki :/ Kimse de yaşama sevinci kalmamış, herkes karşısındakine canavar görmüş gibi bakıyor.
Tanımı yapmaya gerek yoktur 🙂
Empati kurmak gerekli durumlarda faydalıdır, insan ilişkilerini ve iletişimi daha da güçlendirir.
Fakat "herkesin kendi gibi bilinmesi" durumu ile çok yakındır ve çoğunlukla karıştırılır, bunun sonucu da kişilere kötü hissettirir.
Mesela görseldeki balık, insan ile empati kuramaz. Çünkü balık diğer balığı beslenmek için yerken, insan zevkine de balık tutabilir veya öldürebilir...
Empati kurarım ve her şekilde kullanırım.
Anlamayan insanlar için ne kursak boşta :D Empati kurmak güzel tabi :)
Bende öyle yapıyorum ama kötü insanlarla savaşmak çoğu zaman yoruyor :/
Uğraşmıyorlarsa seninle güzel, bende öyle yapıyorum. Bunu hazmedemeyip benle uğraşmaya devam ediyorlar :D
Genelde hem cinslerimde başım belada :/ Sosyal medyamı aktif kullanmam ama ne kadar saklarsan o kadar merak eden kötü kalpli insanlar uğraşıyor, neyse elimden geldiğince empati kuruyorum, kendi mutsuz hayanın bedelini iyi olan birinden çıkarma hırsı bürümüş insanları garip :S
Maalesef yandan da olsa akraba keşke olmasa, insanlar nerden ne bulacaklarını iyice saçmaladı :/
Aslında avuç içini doldurmayacak şeyler ama büyütüyorlar, açık arayıp ufak ufak şeylerle eşimi doldurup huzursuzluk çıkartıyorlar. 7 yıldır böyle sürekli açık arıyorlar bende sen son eltimi sildim bunu hazmedemeyip kaynanamı kışkırtıp sana da taktı diye doldurup üstüme salmaya başladı. Halbuki yetiştirdikleri çocukla ne kadar uğraştığımı, annem yakın çevrem görüyor. Bu dünyada iyiler kazanmıyor maalesef.
Evliyim teşekkür ederim, bakmıyorum anlık olaylar bunlar elimden geldiğince çabalıyorum 🙂 sinek küçüktür ama miğde bulandırır hesabı 🤦🏻♀️🙂🙋🏻♀️
🙂 tek çabam o zaten teşekkür ederim
:)
Cevap
5Cevap
Empati kurmayı seviyorum. hatta bazen fazla kuruyorum
Gerçekten yaptığın empati ise böyle yapmamalısın işte
İnsanı mutsuz eden lanet bir huy
empati kuramayan insanlarla uğraşmak daha zor , en azından bir olay karşısında insanların ne yapmak istediklerini anlıyorsun :/
Evet ama kötü niyetli insanlar suistimal edebiliyor empati yapabilen insan daha çok huzursuz ve düşünceli oluyor
Evet ediliyor fakat bir yere kadar insanın sabrı bitti mi ne yapsalar boş bence. . .
Gerekli
empati şart
Hiç bi şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?