Erkekler, Sorumsuz bir eşim var. Kavga çıkarmadan nasıl doğru olanı gösterebilirim?

Arkadaşlar ben 3 yıldır eşimle bir ayrı bir barışıktım ailevi nedenlerden dolayı. Şimdi çok şükür ayrı bir eve çıktık fakat maddi sıkıntılarımız var. Düzenli bir gelirimiz yok sosyal destek alıyorum sadece. İş çıktıkça gidiyor aç bırakmıyor allah razı olsun kendi ailem onun annesi arada yardım ediyorlar. Sorumu iyi anlayın diye detaylı yazıyorum kusura bakmayın. Eşimin annesi veya babam getirdiğinde ben 3 yaşındaki çocuğumun boğazından geçsin diye elimi sürmüyorum. Eşim ne bulursa önemsemeden yiyor çocuğum yesin demiyor benim yemem ya da tadına bakmam zaten önemli değil bırakmıyor. Zaten kıt kanat geçiniyoruz çocuk var oldugunu bildiği şeyi ertesi günü isteyip ağlasa ben ne halt yiycem? Lütfen akıl verin tartışmadan anlamasını nasıl sağlarım zaten cep boş olunca kafa dolu oluyor kavga çıkar çocuğum üzülür diye düşünüyorum hep. Ve eşimide seviyorum yani ama evlat dha baskın taktir edersiniz lütfen yardımcı olur musunuz?

Erkekler, Sorumsuz bir eşim var. Kavga çıkarmadan nasıl doğru olanı gösterebilirim?
Cevapla