Ruyalarimi hep karanlik goruyorum içim sıkılıyor bir yandan istemiyorum tekrardan tesetture girmek ama bir yanimda Allah için vazgec diyiyor. Bu iki yerde sıkısıp kaldim. 25 yasindayim hala kapalı giyiniyorum acik buyuk sozume tovbe asla kisa kol dahi giyinmem her tarafim kapali giyiniyorum ve bol onun disinda namazıma daha cok baglandim fakat eksik hissediyorum hala bu istegimden arzumdan Allah icin vazgecmek istiyorum biraz daha hevesimi aliyim diyiyorum çok arada kaldim
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuklugumdan beri kapalıydim
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi rızamla girmistim ablama özenerek
Tesettürden çıktım 15 gün oldu vicdanım sızliyor açıklamayı okur musunuz?
Buraya bunu yazarken bana bir yol gosterilsim diye yazdim zaten! Bende çok çaba verdim hala veriyorum namazlarima sıkı sıkı tutundum kaybolmamak için iki tarafta eziliyorum zina etmiyorum hak. yemiyorum insanlara yardim ediyorum hayvanlara yardim ediyorum olabildigince Allahin rizasino. kazanmaya calisiyorum buna yenildim
Bunlar bahane , bu şuna benziyor çok iyi insan ama hristiyan. Vicdanını rahatlatamazsin. Bu bir oyuncak değil. Emir ve yasaklar var eğer huzura ermek istiyorsan doğru neyse onu yapacaksın. Diğer günahları işlememen ya da ibadet etmen bunlarla iliskilenmez. İyi o zaman her şeyi yapalım ama sadece örtülü olalım. Sana diyorum ama kimse dört dörtlük değil bende dahil. Ama vazgeçtiğin şey öyle normal bir şey değil. Ben yanlış anlamadiysam
Gir o zaman bahane uydurma , hemde öyle bir gir ki asla süslü püslü güzellik için ya da başka bir şey için girme. Makyaj yapma hatta hatların belli olmayan şeyler giy. Çevrene bir bak kadınlara kızlara ne haldeler. Ulu orta artık her şeyleri. Adına özgürlük diyorlar ama edepten yoksun.
Tabiki girersem tamamen örtünmus sekilde topuz felan yapmadan makyaj yapmadan dikkat cekici sekilde giyinmeden tarz olarak degil farz olarak yerine getirerek girerim
Onlara bende çok karsiyim cok acik giyinmeye iç camasiriyla çikanlar var adini bustiyer koymuslar kesinlikle onlara asiri karsiyim absurt sekilde acikliğa ve kinamiyorum buğuz ediyorum. Benjm giyim tarzim şu an çok bol ve boynum bogazim kapali sekildr giyiniyorum.
Tesetturlude guzel buluyorlardi hatta cogu kisi erkekler gizemli bulur cikmak felan dedi banane erkeklerin ne sevdiginden Allahın rizası icin giremiyorum bile erkekler kim!
(Dini) Korku ile isteklerin arasında sıkışmışlık duygusunun ne kadar zor olduğunu gayet iyi biliyorum benzer şeyleri yaşıyorum ama korku hala içimde çok baskın
Aslında dini korkuda yaşamak istemiyorum cehennem korkusu yuzunden felan degil bir yanim tamamen din uzerine sadece Allahin emirlerine gore yasayip mutlu olacagimi soyluyor.
Neye inanıyorsan ona uy bence , sorunu ilk okurken acaba evlenme kaygısı mı yaşıyorsun diye düşündüm ama sırf amaçsız bir şekilde kendimi iyi hissediyorum diye açılmak bana saçma geliyor
Geç kalmaktan ya da nefsimde kaybolmaktan korkuyorum. Bir kere yenildim daha fazlasından korkuyorum namazlarimada o yuzden sarıldim kaybolmak istemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Allah'a karşı gelmek gibi bir şey bu. Umarım daha beter rüyalar görürsün
Hastamısıniz
Yooo değilim kendine yazık ediyorsun o kadar
Buraya bunu yazarken bana bir yol gosterilsim diye yazdim zaten! Bende çok çaba verdim hala veriyorum namazlarima sıkı sıkı tutundum kaybolmamak için iki tarafta eziliyorum zina etmiyorum hak. yemiyorum insanlara yardim ediyorum hayvanlara yardim ediyorum olabildigince Allahin rizasino. kazanmaya calisiyorum buna yenildim
Bunlar bahane , bu şuna benziyor çok iyi insan ama hristiyan. Vicdanını rahatlatamazsin. Bu bir oyuncak değil. Emir ve yasaklar var eğer huzura ermek istiyorsan doğru neyse onu yapacaksın. Diğer günahları işlememen ya da ibadet etmen bunlarla iliskilenmez. İyi o zaman her şeyi yapalım ama sadece örtülü olalım. Sana diyorum ama kimse dört dörtlük değil bende dahil. Ama vazgeçtiğin şey öyle normal bir şey değil. Ben yanlış anlamadiysam
Tabiki farkindayim bunlarin o yüzden tekrardan denemeye caliaiyorum tesetture girmeyi bu defa cikmamak uzere
Gir o zaman bahane uydurma , hemde öyle bir gir ki asla süslü püslü güzellik için ya da başka bir şey için girme. Makyaj yapma hatta hatların belli olmayan şeyler giy. Çevrene bir bak kadınlara kızlara ne haldeler. Ulu orta artık her şeyleri. Adına özgürlük diyorlar ama edepten yoksun.
Tabiki girersem tamamen örtünmus sekilde topuz felan yapmadan makyaj yapmadan dikkat cekici sekilde giyinmeden tarz olarak degil farz olarak yerine getirerek girerim
Onlara bende çok karsiyim cok acik giyinmeye iç camasiriyla çikanlar var adini bustiyer koymuslar kesinlikle onlara asiri karsiyim absurt sekilde acikliğa ve kinamiyorum buğuz ediyorum. Benjm giyim tarzim şu an çok bol ve boynum bogazim kapali sekildr giyiniyorum.
Onları Allah bildiği gibi yapsın , onlar çırılçıplak gezse bu kadar ilgi çekmezler.
Alıştığın için zor. Biz ne desek faydasız vicdanını sadece sen rahatlatırsın
Alistim aslinda ama cehennemlik olucakmişım gibi
Cehenneme gitmek için başka şeyler de var zaten illa ki gireriz hepimiz kimse full cennetlik olamaz
Olayı sadece başörtüsüne bağlama. Nice açık namazlı insan var. Kimse hatasız degil. Nasıl iyi hissediyorsan öyle davran.
Ben ne desem boş, içinden hangisi geliyorsa onu yap, açılmak dinden çıkmak demek değil.
Vicdanın rahatsız ediyor. Bu duruma ya alışacaksın ya da tekrar kapanacaksın
Sen çıkmalısın bencede sonra birazda ilişki açılırsın
Sakin ol zamana bırak
İçim tuhaf
Biliyorum, vicdan bu. Rahat ol kendini sev değerli hisset. Unutma Allah Rahman ve Rahim 🙂
Okuması bile rahatlatti icimi
Rahat ol biraz, zaman herşeyin ilacı.
Hayat kısa. Günaha girmezdim senin yerinde olsam
Kendine vesvese yaratıyorsun başka bir şey değil
neden çıktın peki
Mutlu degildim hep. icimde ukteydi
istediğin erkeklerle beraber olamama kaygısı yaşadın mı
Hayır kendimi o şekil daha mutlu hissedecegim için acildim
Tesetturlude guzel buluyorlardi hatta cogu kisi erkekler gizemli bulur cikmak felan dedi banane erkeklerin ne sevdiginden Allahın rizası icin giremiyorum bile erkekler kim!
(Dini) Korku ile isteklerin arasında sıkışmışlık duygusunun ne kadar zor olduğunu gayet iyi biliyorum benzer şeyleri yaşıyorum ama korku hala içimde çok baskın
Aslında dini korkuda yaşamak istemiyorum cehennem korkusu yuzunden felan degil bir yanim tamamen din uzerine sadece Allahin emirlerine gore yasayip mutlu olacagimi soyluyor.
Bunu korkuyla degil huşu icinde içimden gelerek yapmak istiyorum
Neye inanıyorsan ona uy bence , sorunu ilk okurken acaba evlenme kaygısı mı yaşıyorsun diye düşündüm ama sırf amaçsız bir şekilde kendimi iyi hissediyorum diye açılmak bana saçma geliyor
İçimde ukte kaldi bunu anlamaniz icin benim yerimde olmaniz gerekir zaten
ukte kaldıysa git evinde açıl kendi fotonu çek dışarıda mı açık durması lazım illa
Kendine zaman tanı
Geç kalmaktan ya da nefsimde kaybolmaktan korkuyorum. Bir kere yenildim daha fazlasından korkuyorum namazlarimada o yuzden sarıldim kaybolmak istemiyorum
Öyle düşünmen normal, içinde bulunduğun ortam önemli, birde dışarda çok yemek yeme dikkat et maalesef insanın kalbi kararıyor
Çalışma ortamı da önemli üni mi okuyorsun çalışıyor musun
Çalısıyorum
Bir ofiste
Oradakiler aksine muhafazakar
Muhtemelen onunda etkisi var
Avukat mısınız
Hayir
Hmm anladım
Psikoloğa git.
Psikologluk degil inanç eksikligi ve dünyevi istekler
Bişi sorcam
alsirsin korkma
Neden birden açıldın
Birden degil. aslinda hep cikmak istedim fakat korktum toplumda ailemden vs ama hep icimde aklimda vardi em son cesaret ettim
mesaj gelsene