Bu sitedeki insanlarla aynı coğrafyada mı yaşıyoruz cidden?

Yoksa toplumdan dışlanmış, asosyal, narsist kişiler mi buraya üye oluyor. Gerçekten kafayı yicem artık herkes yorumlarda birbirini küçümsüyor. Sevgi saygı arkadaşlık hiçbir şey yok. Çok kötü. Kapatıcam hesabımı.
Bu sitedeki insanlarla aynı coğrafyada mı yaşıyoruz cidden?
Cevapla