Gecenin 3.30unda gidiyorduk valla.
Çok fena salladı yataktan fırladım 😳😳😳😳😳😳😳
Gecenin 3.30unda gidiyorduk valla.
Çok fena salladı yataktan fırladım 😳😳😳😳😳😳😳
İlk defa uykumdan depremle uyandım ,, Çok kötüydü o neydi ya Allah esirgesin çok gürültülü salladı ilk defa depremden korktum hâlâ elim ayağım titriyor...
Çok geçmiş olsun hepimize 🥺
Öyle canım çok geçmiş olsun rabbim yaşatmasın bir daha...
Amin amin 🙏
Cevap
15Cevap
Çok geçmiş olsun umarım herkes iyidir
Saol kardeşim
Uyanıktım kitaplık aşağı inecek gibi oldu ama inmedi işte çok kitap okumamın faydası biraz daha ağırlık yaptı.
Yatakta savurdu beni yaa😳😳😳
Bayağı güçlüydü.
5 şiddetindeymiş ama 8 km uzaklıkta olunca hissettirdi bayağı.
Ay evet, Buca nasıl aceba 😳
Süresi kısa olmasa Buca pek iyi durumda olmayabilirdi çünkü karasal depremler hep çok yıkıcı olur Allahtan kısa sürdü inşallah bir şey yoktur kimsede.
İnşallah yoktur, 1 yıl önceki gibi olabilirdi evet.
Aynı zaman diliminde olması çok tuhaf 😳
Maalesef yani tarihin acı tekerrürü gibi olurdu mazallah.
🌺🖐️
Kalktım ben de kötüydü baya yaa, bütün mahalle ayakta şu an.
Allah beterinden saklasın 🙏
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun... yataktan kaldırdığına göre büyük sarsıntı olmalı..
www.instagram.com/.../?utm_source=ig_web_copy_link
Çok kötü sallamış gerçekten..
Ya evet çok kötüydü Allahtan uzun sürmedi kısa sürdü, bir facia daha kaçınılmazdı.
Evet 4.9 büyüklüğünde bir deprem oldu İzmir 'de. yaklasık 5 dakika önce.
Ağlayarak titreyerek uyandım😔
Hepimizi Allah esirgesin 🙏
Amin🙏🙏
Ellerim titriyor uyuyamam daha 🥺
Ben de uyuyamam geçtim salona, köpekler kötü havlıyor korkutuyor beni 😳
Uyanmamak mümkün değildi
Çok geçmiş olsun hepimize
Kolay kolay gidecek göz yok sende 😬
Kalpten gitcem ben az kaldı 😄
Çok geçmiş olsun. Ölü, yaralı var mıymış?
Balkondan atlayanlar varmış yaralı olarak.
Geçmiş olsun. Allah beterinden korusun
Amin inşallah
Geçmiş olsun ege de değilim
Saol canım
Çanakkaledeyim ama pek hissetmedim
Biz güzel sallandık
Deprem fobim var benim, artık yataktan fırlar dururum.
Atlatamam bunu uzun süre.
Uyuyamam zaten, teşekkür ederim.
Teşekkür ederim 🙏
Uykumdan uyandım hala korkusu şoku var çok kötüydü
Allah beterinden korusun hepimizi 🙏
Amin
Uykumu katletti deprem ya
geçmiş olsun 🥺
Teşekkür ederim.
Gecmis olsun
Saol canım.
Geçmiş olsun
Saol yaa
Yok uyuyamam 😳
Çok geçmiş olsun.
Elim ayağım titriyor 😳😳
Çok dikkat edin. umarım ciddi bir şey olmaz.
Baktım Tweeterdan yok gibi, teşekkür ederiz.
Geçmiş olsun
Çok saol
Geçmiş olsun
Saol canım
Geçmiş olsun
Saol canım
Noooo
Hayır yok
Keşke doğuda olsaydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?