Bazılarımız çalışmaktan bıktık sürekli şikayetçiyiz ama büyük bir kısmı da umutsuz bir şekilde iş arıyor. Her kısmının kendine göre sebepleri var.
Çalışmak mı daha zor yoksa çalışmamak mı?
Bazılarımız çalışmaktan bıktık sürekli şikayetçiyiz ama büyük bir kısmı da umutsuz bir şekilde iş arıyor. Her kısmının kendine göre sebepleri var.
Çalışmak mı daha zor yoksa çalışmamak mı?
Günümüzde iş bulmak zor bi kere o herkes için geçerli. Yoo kolay diyen torpildir onu geçicen. Eğer sevmediğin işi yapıyosan çalışmak zor gelir. Sevdiğin işte ise çalışmayıp boş durmak zor gelir. Ya da karakter olarak boş durmayı sevmezsin iş ararsın kendine çalışmamak daha zor gelir. Kişiden kişiye, işten işe değişir.
Eğer müdürün ve iş arkadaşların adam gibiyse kesinlikle iş hayatı harika bir şey. Ama benim çalıştığım ortam gibiyse cehennem gibi 👌
Bir iki kişi dışında diğerleri çöp
Cevap
7Cevap
Çalışamamak
Baba parası varsa baba parasını yiyorsa çalışmak zor
Çalışmamak daha zor
Yani çalışamamak şu dönemde daha sıkıntılı bence
Ikiside zor bu ulkede.
En iyisi sevdiğin işi yapmak
Çalışmamak ya tabıkı
çalışmamak bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?