Arkadaşlar insan ilişkilerinde duygusal fiziksel olarak kullanmaya çalışıyolar sizce neden?

Merhaba! Arkadaşlar.35 yaşıma yeni girmiş bir bayanım. Ailem çok sert Annem narsist aşırı derecede. Babam da Narsistlik özellikleri gösteriyor. Kız kardeşim beni abla diye aramaz. Ben arayınca bu beni arıyor diyor işaret sıfatıyla söylüyor. Artık hayatta tek olduğumu anlıyorum. Onlara göre ben daha içten samimi Güler yüzlü empat biri olduğumu düşünüyorum. Özellikle kızların Anne ile ilişkisinde yaşayan bilir beni anca empat olan kız kullanılıyor. Geçenlerde misafire gittik Annemle. Hem Annem hem de evin sahibi beni kullanmaya çalıştı. Annem daha kapıdan içeri girer girmez aman boş ver Sertap düzeltir ayakkabıları dedi ev sahibine. Ev Sahibi çay getirdi. Benim bardakta çay bitti. Sen kalkma ben koyarım çayımı dedim. Ev sahibi bana kendi fincanını uzaltıyor benimkinide doldur diye. Şunu öğrendim arkadaşlar insanlara karşı fazla merhametli ve acımalı isen bunu da kullanıyorlar. Annemle konuştum anne kapıdan içeri girer ki davranışın yanlıştı dedim. Bana kansız ciğersiz diye bağırıyor. Sinir krizi geçirdi. Ben en ufak kendi hakkımı arasam ailem tarafından sindiriliyorum. Bir de insanların içine girince el alemin dedikodusu yapmam genelde sessiz kalırım. Bu sessiz diyede kullanıyorlar. Artık durumların hep farkındayım arkadaşlar. Erkek Arkadaşım olunca da benimle hep kötü düşünüyor. Karşılıklı sevgi ve değer anlayışına göre hareket etmiyor. Bu insan ilişkileri insanın psikolojisine ciddi zararlar veriyor. Görüşleriniz?

Arkadaşlar insan ilişkilerinde duygusal fiziksel olarak kullanmaya çalışıyolar sizce neden?
Cevapla