Yaşı çok ileri olup evlenmediği için pişman olan var mı?

Twitterda bi tweet gördüm bunu sorguladım "En güzel kadınlarla en büyük aşkları yaşasanız, eğlenseniz, kumar oynasanız, şarkılar söyleseniz, bi gün gelecek ve aileniz, çocuklarınız yoksa yapayalnız kalacaksınız. Mutsuz bir son istemiyorsanız gerçek sevgiyi bulun ve aile olun." acaba evlenmesem pişman olur muyum diye. Evliliği düşünmüyorum, tahammülsüzüm yalnızlığa çok önem veriyorum, ataerkil aile yapısından nefret ediyorum, tanıdığında çok iyi dersin evlendikten sonra bambaşka biri oluverir gibi korkularım var. Ama işte yaşım ilerlerse bu sefer evlenmediğim çocuk yapmadığım için pişman olursam birini yanımda ararsam diye düşünüyorum
Yaşı çok ileri olup evlenmediği için pişman olan var mı?
Cevapla