Günaydın KS üyeleri; kimler kalktı işe gitme modunda/ kimlerr yatakta pinekliyor..🤔?

Noluyo lann.. kim bu canlılar..😳😲😯😮😅
Noluyo lann.. kim bu canlılar..😳😲😯😮😅

Günaydın genç ruhlu canlarr!..

Evet erken kalkan yol alıyor gerçekten.. çalışmak gibisi yok. Zinde kalmak istiyorsanız erken kalkın ve azimle çalışın diye tavsiye verebilirim anca.. bazen hayatta her şey istediğimiz gibi olmasada herşeyin hayırlısı olsun diye olmasından yanayım açıkcası.. zaman o kadar hızlı ilerliyor ki.. 🍂 Sonbaharın vermiş olduğu kırgınlık gibi.. o yere düşüşen kuru yaprak gibi hissediyorum kendimi.. o kadar yoruldum ki ama pes etmek gibi bir niyetim azimle, çalışmaya devam...

her şey o tatlı kalbin kadar güzel olsun..💕

Her daim erkenciyim.. erken kalkan yol alır😎✌🏻
Neee... yat yaa boşverr ne işi🥱🥴😴
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Günaydın KS üyeleri; kimler kalktı işe gitme modunda/ kimlerr yatakta pinekliyor..🤔?
Cevapla