Telafi etmek için uğraşıyor musunuz?

Hatasız kul olur mu 🤔
Telafi etmek için uğraşıyor musunuz?

Hatasız kul olur mu 🤔
Hatasız kul olmaz tabiki benimde hatalarım olabilir.. Ama bir insan bana ne kadar saygısızlık yaparsa yapsın duruşumu bozmamak için kendimle savaşırım..
Kimse dört dörtlük olmadığı gibi bende değilim. Hatalarım oluyor elbette. Bir an kendime sinir oluyorum o an ama toparlıyorum kendimi. Telafi etmeye yoğunlaşıyorum. Hatamı ilk önce kabul edip, telafisine yoğunlaşıyorum..
Rica ederim
Hatalarımdan ders alırım amaaa hatasız mıyım hayır kırmaya sebebiyet vericek hatalardan kaçınırım sadece ✌🏻
Sen kimseyi kıramazsın : ))
😉😊✌🏻
Konu kendim de olsa dışardan bir göz gibi bakabiliyorum olaya.. Bu huyumu seviyorum.. Çok nadirdir kendimi kayırdığım..
Bazı isteklerimin can sıkıcı olduğunu biliyorum tabii ki..
Cevap
3Cevap
Hatayı düzeltmeyi denerim
Hata yapmamaya çalışıyorum. Bilmeden hata işlediysem eğer, gereken ne varsa da yaparım. Gönül almak benim işim 🙂
Hata yapmamaya çalışırım , hatama göre tepki veririm
Tatlıysa bir daha yapıyorum 😌
Tatlı olan nedir😂
Hata :D
Hatanın tatlısı oluyor acaba? Şu anda KS halkı bunu çok merak ediyor😂
Sooor :D tabii ki çok güzelmiş bir daha yapayım ben bu hatayı diyoruz ay ne tatlı şeymiş falan dhjs
İlginç 😂
Farkındaysam telafi etmeye çalışırım.
Hatamı telafi etmeye çalışırım
Üzülürüm sonra bundan ders çıkarmaya çalışırım.
Duzeltirim hmn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?