Bence aşırı bir yanlışlık var bu hayata neden hep kadın ve erkeği kıyaslıyor herkes bunca yıl zaten bunun için kavga edip kıyasvar?

Bence aşırı bir yanlışlık var bu hayata neden hep kadın ve erkeği kıyaslıyor herkes bunca yıl zaten bunun için kavga edip kıyasvar?
Cevapla