Üniversitede kız veya erkek arkadaş yapmak zor mu?

Üniversiteliyim insanlar cidden sanki arkadaş olmak istemiyor gibi kızları bırak zaten yanına yaklaşımıyor erkekler de bir yere gelmiyor hepsi yutrtta yatıyor bunların canı da mı sıkılmıyor kızlarda bi havalarda aslında insancıl olsalar bı cafede oturup sohbet muhabbet tavla blöf Okey gibi oyunlar oynasa daha sosyal olur bence

Üniversitede kız veya erkek arkadaş yapmak zor mu?
Cevapla