Birini derdinden dolayı teselli ettim ama her gün yazıyordu. Söylediğim ağır mı olmuş?

Birini derdinden dolayı teselli ettim ama her gün yazıyordu. Söylediğim ağır mı olmuş?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu çocuğu anneannesi öldü diye teselli ettim onda da o yazdı bana. Derdini uzun mesajla anlatıyor. Başkasını seviyorum dedim güya akıl verdi uzun uzun takmadım bile. Cevap vermedikçe yazdı ama o kibar ben Kezban oldum
Birini derdinden dolayı teselli ettim ama her gün yazıyordu. Söylediğim ağır mı olmuş?
Cevapla