Büyü mü dua mı bilmiyorum ne yapmam lazım?

Internette burdan birinin tavsiyesi üzere tanıdığım birisi ücretsiz sevdiğim çocuk bana dönsün diye birşeyler yaptı büyü mü dua mi bilmiyorum bana dua olduğunu söyledi. Maddi bir talebi olmadı ancak ben dediğiniz gibi olursa aynı gün 5000 vereceğimi söyledim ancak bunu laf olsun diye dedim sırf meraktan acaba olacakmi diye abide merak etme senin işin hayırlı olacak dedi ve benden nefret eden çocuk nasıl olduysa aynı gün mesaj atmaya başladı, bu gece ise sürekli uyuyamadiğını ve kabus gördüğünü söylüyor. Ne yapmam lazım? iletişime geçtiğim insan da sen sözünde durmadın ve çok yalancı bir insansin diyip yüzüme kapattı telefonu..
Büyü mü dua mı bilmiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla