Başlıkta zaten soru.
Bir de amca/dayı tipli biri değil, gayet kendine bakan biri.
Başlıkta zaten soru.
Bir de amca/dayı tipli biri değil, gayet kendine bakan biri.
Benim kızda 21 tapar bana olgun bakımlı erkek olmak zorundasın bi yaştan sonra Kendi yaşıtlarında araba yok tramvayla mı gezdirsin kızı haklı kızlar yani
Cevap
14Cevap
Öyle birini görsem direkt şamarlarım yaziktir gunahtir ayıptır
Görüş paylaşıldı sonuçta🙂, teşekkür babında.🙂
15 sene sonra sana ayda bir tek attığında doymayacak ve onu aldatacaksin. max 27-28 yaşında birini bul
Yaş farkı çok ciddi bir ilişki olacağını sanmıyorum
Çocuk olunca baba mı diyecek dede mi 10 yıl sonra? Topla adamın yaşıyla...
Sevgili /partner olabilirsin ama asla evlilik olmaz olmamalı
Bu tür ilişkilerde belirli kıstasları sorun ediyorsan gerçekten sevmiyorsundur bu yüzden tekrar düşün derim, yaştan dolayı değil.
niye evlenecek ve sen mi evleneceksin
Platoniğim henüz.🙂
anladım tatlım ama kendine yazık etmez misin
O kadar yaş olan biriyle sevgili olmadım
27 yaşındayım 38 yaşında sevgilim olmuştu
Ergenliginizden ne yapcaginizi sasirdiniz
Oldum bile, hem de 20 yılı geçti.
Buba buba bana cikileta al dersin artık
Tercih meselesi, olumsuz bakmıyorum bu düşünceye:
Hayır
olurum
37 kurtarmaz
Çok sorun yaşarsınız
Olmam.
Asla olmam
askın yası yoktur
Olmam
olmam
Hayatta olmam daha neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?