Kurs hocama borç para verdim ama ödemiyor, ne yapacağım?

Selam millet. 1 yıl önce bir kursa katıldım hocanın no kaydettim geçen bana 300 TL acil yollar mısın diyince ben de acildir diyip yollamak istedim şu tarihte yollahayacam dedi ama 2 defa istedim yollamadi ek hesaptan çekp yolladım cebimde beş kuruş para yokken. Baya ayyaş içen biri. Erkek arkadaşım da bana nasıl yollarsin diye üstüme geliyor bana safsin aptalsın arkamdan nasıl iş çevirirsin ben böyle saf biriyle nasıl evlencem diyor tamam hata yapmış olabilirim ama ihtiyacı olduğunu düşündüm erkek arkadaşımin iki kuruş için bana böyle cümleler kullanması sizce hoş mu? Yoksa haklı mı?

Kurs hocama borç para verdim ama ödemiyor, ne yapacağım?
Cevapla