- İlişkim olsa hepiniz kıskanacaksınız biliyorum hepiniz kıskanç hasetlersiniz. Sırf sizin yok diye kıskanıyosunuz.


İlişkimde çevreme bakmam ona bakarım 🙂 zaten çevresini takanlarla bir ilişki yürümüyor. Bunu yapanlar sen ve ben olmayı yani biz olmayı beceremezler🙂 O, bu , şu , öteki derken ilişki yürümez ❗️
Ohooo hem de nasıl. Bizi kıskananlar çok 😜😂
Sağol bal ❤️
Ya kocamı çok severim. Sayarım. Adam zaten duruşu ile saygıyı hak ediyor. Kıskanan da vardır muhakkak ama bu ne adi bir üsluptur böyle... Çok seviyesiz 🙄
İlişkiyi göz önünde yaşamayı sevmem bu yüzden resimdeki ironiye yanıt vermek istemedim 😀
Teşekkürler 🥳
Cevap
3Cevap
Vardır mutlaka.
Kıskanç fesatlar her zaman var ilişki olsa da olmasa da
bu ne simdi ))) neden her olumsuz yorum yapanlar haset ilan ediliyor :D
Kadın haklı bence kimse kimseye zorla fotoğraf çektirip atmaz
Genelde tek olanları kıskanırdım
Herkesin sahip olduğu şeyi kıskanan kafadan eksiktir
Var sanırım :( en yakın arkadaşım olabilir.
Ona ilişkimizi sordugunda biraz tartistik dedim sasirmadim falan dedi. Bilmiyorjm bugunu bekliyor sanki
İliskim yok o yuzden direkt beni kiskaniyolar💁♀️
İlişkimiz yok ki kıskansınlar.
Kıskanılacak bir ilişkim yok
Anlatmıyorum hicbisi etrafıma
Hayır kimseyi kıskanmadım şu ana kadar
İlişkim olmadığından kıskanan yok çok şükür.
😂😂😂😂😂 evde kalmışsın haset
Vardır.
Tabiki var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?