Gizli Üye(25-29)+1 yılPara için hiçbir şey yapmadım yapmam da. Bir gün otobüse bineceğim işe gideceğim neyse. Baktım kartımda para kalmamış.. daha 2. günüm vs. Evimizin önünde bakkal vardı amcaya dedim ki amca bana 10 lira verir misin akşam sana vereyim işe gitmem gerekiyor kartımda para yok. Kartımı gösteriyorum ama amcada tık yok belki yarım saat yalvardım vermedi 🥲ben de işe gitmedim gelmezsen kovulursun böyle diye mesaj aldım müdürden.. o zamanlarda üniversiteye hazırlanıyorum bir yandan garsonluk yapıyordum çok zoruma gitmişti.. bir daha da kimseden istemedim. Güçlü olacaksın dedim.. kimseye minnet etmeyeceksin )
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl eve gittin peki o gün
Cevap sahibi+1 yılEv önümdeydi zaten de.. eve gitmedim akşama kadar bir parkta oturup ağlamıştım
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılPara için değilde salagn biri kontör attıp duruyordu ben 17 yaslarindayken yeterli beni ara sesini duyayım mesaj at bana diye mal kontör atıp duruyordu. Bende öğrenciyim bende para ne arar her yüklediginde 2 mesaj atıyordum:) bidaha atmıyordum. Kendi 35 yaşında adamdı 17 yaşında bana takmsti hak etti yani 2 yıl bana heray düzenli kontör atmisti
054 Yorumla
Soran+1 yılYaşadın..
Cevap sahibi+1 yılNormalde çok gururluyumdur asla 1 lira almam hakkm degilse o ara sevdiğim çocuk vardı. Bu salagn yüklediği kontörle sevdiğime yazıyordum. Basta atma diye baya kavga ettim sonradan alıstm işime geldi sustum:) hayatımda ilk defa böyle bisey yaptm sevdiğim çocuk için
Soran+1 yılPeki sevdiğin çocuk ne yapıyor şu anda
Cevap sahibi+1 yılEvli 2 çocuğu var:) Bende evliyim 3 çocuğum var görüşüyoruz arada
Soran+1 yılYok artık 😃😃 ne diye görüşüyorsunuz ya
Cevap sahibi+1 yılKopamadık ne bilim. Iyi bir arkadaşlığımız var:)
Soran+1 yılAh şey için görüşüyorsun sandım da
Cevap sahibi+1 yıl:) yok onun için degil
Soran+1 yılPeki eşin ne diyor bu duruma yani görüşmene
Cevap sahibi+1 yılPbilmiyor
Soran+1 yılBu kötü ya
Cevap sahibi+1 yılKıskanç diyemem
Soran+1 yılIyi de bu ihanet olmuyor mu? Düşün ki senin eşinin, senin haberin olmadan gidip başkalarıyla görüşüyor kadın arkadaş da olsa...
Cevap sahibi+1 yılOlursa olsun ne yaoaym
Soran+1 yılTamam. Başkasını s*k*p gelsin sana o zaman
Cevap sahibi+1 yılşu an hiç umurumda değil beni o kadar sogutmuski kendinden
Soran+1 yılEh şimdi anladım. Demek ki sizinki bitmiş
Cevap sahibi+1 yılEvet zaten eski sevgilimle olan arkadaş ca sevgili değil evlendikten sonra aşık olmak gibi bisey hiç aklımdan geçmedi. Bi gün aşık olacaksam boşandıktan sonra olur bu çünkü şu an özgürlük hissi yok hiç bir erkeğe o gözle bakmıyorum. Ama eşimede soğudum. Bu evlilik bağı aşık olmama engel oluyor. Eski sevgilimi sevmiyorum artık güzel günlerimiz oldu. Arada konuşuyorum. Normal bir şekilde cinsellik zaten oda konusmaz
Soran+1 yılEşinle cinsellik yok mu?
Cevap sahibi+1 yılVar da şöyle ben öpemem bile kendi işini görür gider bende pek tepki yok içimden gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılÇok konuştum dedim bu davranıslarindan ötürü cinselligimde bitti düzelmiyor aynı öküz evliligimi düzeltmek istedim olmuyor. Elimde olan Bi durum değil
Soran+1 yılSenin canın çekmiyor mu hiç
Cevap sahibi+1 yılKendi jsimk kendim gkruyorum:)
Soran+1 yılAh 😁😁😁 bu nasıl iş ya
Yaninda alet varken elle nolur
Cevap sahibi+1 yıl😂😂ne yapalım aldatmaktan iyidir.
Soran+1 yılIşini gözmez ama ya 😃😃😃 ben zevk açısından diyorum
Cevap sahibi+1 yılİşte eşimden bisey anlamam ki kendim yapsam daha zevkli:) ne yapayım adama soğudum diyorum. Adamn aletti normal kol kaş vs gibi Bi organ gibi çekici gelmiyor bana
Cevap sahibi+1 yılDuygusal benim sorunum sevmediğim bir insanı öpüp koklayamam işkence bu
Soran+1 yılPeki eşini sevmeden nasıl evlenip 3 çocuk yaptın
Cevap sahibi+1 yılSevmedim demiyorum. Sevdim sevgimi o bitirdi. Evlenmeden önce parfüm kokar erkekler evlendikten sonra osuruk derler ya 😂😂benimkinin kokusu da sonradan çıktı cahil kadına hizmetçi muamelesi yapan Bi tip çok çektirdi bana çocuğuna bez mama alırken bile sanki bana alıyor. Ya anlatamam ömrümü yedi. Saygi diye diye yıllarca ailesine sustu ağzıma ettiler sana şunu diyeyim.. kul kedisi annesinden ne yaşıyorsa üvey anne ben kaynanam gilden bunun kat kat üstünü yaşadım. Ogullarindan ayrı 2 daka oturamaz dm kaynanam kalk çamaşır ser makina durdu ya da bulask yka vs hamileyim kimse acımazdı. eşim de kahveye gider gece yarısına kadar gelmezdi
Soran+1 yılHmm geçmiş olsun. Ama sen de bu şartlarda da nasıl 3 çocuk yaptın yaaa. Altìna yatma olur biter
Cevap sahibi+1 yıl2 si isteyerek 3 kazayla
Soran+1 yılHmm umarım bir kaza daha olmaz..
Cevap sahibi+1 yılYok tedbirliyim
Soran+1 yılAh iyi bari.. Geçmiş olsun.
Cevap sahibi+1 yılBen erken evlendim.17 di yaşm şimdiki aklım olsa 1 tek yapms olurdum
Soran+1 yılOlsun. Mutluluklar dilerim..
- +1 yıl
Kontörün varmı🙂
Cevap sahibi+1 yılEvlendim halen yok:)
Cevap sahibi+1 yılEvet ne diyorn
Cevap sahibi+1 yılboş ver o zaman
Soran+1 yılBoş yapma seni engellerim ya
Cevap sahibi+1 yılEngelle bencede boş dalıyor her yere
Soran+1 yılya
Cevap sahibi+1 yılNereye baksam sen gizleniyor um gene sen ikile kokumumu alıyor ne
Soran+1 yılboş ver s*ktir et
- +1 yıl
🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılPara için çaresiz bir şey yapmadım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiriyle birlikte oldum.. gerçekten çok zor durumdaydım.. amaç o değildi ama istediğim kişi boktandi ve ben para isteyince karşılığında ne verceksin dedi.. o an mecburdum
143 Yorumla
Soran+1 yılOohh kötü olmuş
Cevap sahibi+1 yılÇok mecburdum.. bunu kimseye söylemedim ama hala içim acır.. o itin suratını da hiç unutamıyorum.. çocuğuma bez ve mama alacak param yoktu.. kimden istediysem yok dedi.. calisamiyodum da o zaman.. o zamanlar böyle yardım yerleri falan da bilmiyodum..😔
Soran+1 yılAh çocuk için mi yaptın 😳 eşin neredeydi peki?
Cevap sahibi+1 yılEşimden ayriydim
Soran+1 yılHmm şimdi barıştın mı
Cevap sahibi+1 yılHayır başkasıyla evliyim şu an..13 yıl önceden olmuştu bu olay
Soran+1 yılAhhh. Senden başka kimse biliyor mu bunu
Cevap sahibi+1 yılHayır kimse bilmiyor
Soran+1 yılAh iyi bari. Kadınlar çalışmalı kendi ayak üzerinde durmalı. Bundan başka bir şey yok. Öbür türlü çok zor
Cevap sahibi+1 yılAh ahhh o zaman aileme güvendim bebeğim 8 aylıktı.. baktiracak kimseyi bulamadım. isw girsem birakamiyodum.. çocuğu öldürmek bile istedim.. neler geldi geçti.. o çocuk iki gün altına yaptı kakasını tuvalete döktüm cisli bezi geri bağladım.. şekerli su veriyodum süt bile alamiyodum.. annem babam o zaman kendin bak dediler.. zerre faydaları olmadı.. babasını aradım en son.. pavyondan kadın ayarlamaya calisiyomus telefona cvp vermedi.. ben de malum şahsı taniyodum onun civarlarındaki arkadaşlarımdan istedim kimse 10₺vermedi.. bu ben veririm dedi. sagol dedim.. parayı uzattı.. elimi uzattım geri çekti önce karşılığıni vermem lazım dedi.. çocuk evde uyuyordu arabayla yakın bı yere gittik.. dönüşte parayı aldım beni marketin önünde indir dedim markete girdim ve hepsine bez mama süt vs aldım.. eve gittim ağlayarak.. uyanmıştı yavrum.. altına yeni bezi taktım mamasinida yaptım oynadık sonra. sonra çocuğun babası çıktı geldi beni aramissin diye.. geç kaldın git hadi dedim..
Cevap sahibi+1 yılBiraz hızlı özet geçtim..
Soran+1 yılYaa o çocuk nerede şu anda
Cevap sahibi+1 yılÇocuğu o dönem kimse bı yere sığdırmadi. kimse neye ihtiyacin var demedi.. çoğu öldürmek istemiştim diye psikolojik tedavi görmek için hastaneye gittim. orada iş başvurusu yaptım.. ise alındım hemen bı bakıcı buldum yatılı. ama o zaman asgari ücret 650₺ falan bakıcı istiyo 450₺ bez mama parası benim yol parası vs işin içinden çıkamadım.. çocuğu babasına verdim 1,5 yaşındayken.. sonra çocuk 4 yaşına geldi babası beni aradı birleşelim diye hayır dedim ben çocuğa bakamıyorum dedi ben de tamam ver bana ben bakarım işim iyi dedim yok dedi.. ya benle bariscaksin ya esirgemeye vercm dedi.. ben de inanmadım.. bu gitti verdi.. iki yıl orada kaldı çocuk. sonra geri çıkarttık. simdi onun yanında.. çocuğu dolduruyor annen seni yuvaya verdi vs diye çocuk psikolojik olarak bitik durumda ama benim de elimden bişey gelemiyo. hakli olarak bana ısınamadı. simdi kocaman oldu.. bana dönmesini bekliyorum.. hala arıyorum konuşmaya çalışıyorum.. o çok istemese de.. böyle işte yaa.. baya zordu o zamanlar
Soran+1 yılAh neler yaşamışsın sen yaaa... Başka çocukların var mı şu an? Bie de calìşıyor musun?
Cevap sahibi+1 yılÇalışıyorum.. evlilik iyi gitmiyo.. kızım var 7 yaşında.. ona da bazı şeyleri yasatmayim diye idare etmeye çalışıyorum ya.. biraz büyüsün onu da kaybedemem
Soran+1 yılAllah Allah bu da mı iyi gitmiyor 🥲
Cevap sahibi+1 yılBaştan olmayınca sonradan olmuyor kolay kolay.. ve çok şey yaşayınca da Sabri kalmıyor insanın.. kimseyi çekmeye takatin kalmıyor.. yıllardır bı sürü şey geldi geçti.. taş oldum artık.. ve kimse umrumda değil.. sadece şu an kızım.. onu kurtarmaya çalışıyorum
Soran+1 yılHmm boşanacak mısın ilerde
Cevap sahibi+1 yılBana biraz borç yaptırdı.. onları odettirdikten sonra kızımda biraz büyür kimin ne olduğunu anlar.. bı ayrıldık zaten.. şimdi geri çocuğa dayanamadım geldim. hemen annen başka adamlara gitti dedi çocuğa ve günlerce hatta uzun süre aç kaldı çocuk rezil olmuş.. mecbur geldim yine yeni okula başladı.. alamazdim da yanıma.. geldim işte..
Soran+1 yılNe hikayeler var ya... Bir çocuk yapma daha da... kaza olmasın
- +1 yıl
hayatın dram filmi gibi geçmiş
Cevap sahibi+1 yılÇok dikkat ediyorum zaten.. bu küçük kızım bile olmamaliydi aslında
Cevap sahibi+1 yıl@yusufmersin herkesin var bı sıkıntısı işte yaa.. daha bu olayların öncesi ve bugüne gelene kadar ki hali var.. bitmiyo.. ölünce kurtulcam galiba
Cevap sahibi+1 yılŞükür sağlığım yerinde. elim ayağım tutuyo.. buna şükür 🙂
Soran+1 yılBelki de tekrardan evlenmeseydin daha iyi olurdu
Cevap sahibi+1 yılOna da mecbur kaldım.. çocuğu yuvaya verdiği zaman çocuğu görmek için evli olmam şartı koydurmus. o zaman da bu eşimi taniyodum evlenmek zorunda kaldım.. şu an bu eşim bunu bilmiyo yani bu yüzden evlendiğimi.. sonra düzen kurmusken bozmak istemedim. bu da bana pahalıya patladı işte.. çocuktan olduğum gibi üstüne bı çocuk daha yaptım.. bu adamla da boşandıktan sonra tekrar evlenmemeliydim ama işte çok seyelr var yaa uzun yani.. ama mecburiyet inan ki..
Soran+1 yılSiyah beyaz film gibi bir hayat...
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle.. umarım birgün her şey güzel olur.. ölmeden görmek istiyorum artık 🍀
- +1 yıl
bazen yanlış seçimlerin bedeli çok ağır oluyor
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz neden ekran görüntüsü aldın merak ettim
Cevap sahibi+1 yıl@yusufmersin aynen
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz neyi?
- +1 yıl
hikayeniz içimizi acıttı. Demek ki ne olursa olsun aile bağlarını evlilik sonrası da güçlü tutmak gerekiyor. Bu durumda size sahip çıkan bir aileniz olsaydı böyle olmazdı.
Cevap sahibi+1 yıl@heisenbergin_kedisi aynen.. ailem hiçbir zaman arkamda olmadı.. eşimden ayrılmadan önce ise girdim.. annem o ise girmesin, çalışmasın çalışırsa kocasıyla kötü olur vs arkamdan konuştular. ben calismazken de kocamla kotuydum zaten.. bunu anlatamiyorum..
- +1 yıl
Kapalı kapılar ardında ne çok acı olduğunu...
Tam olarak bunu öğrendim bu siteden.
Gerçek hayatta yolda sokakta birbirimizi görüyoruz. Ama ne derdimizi anlatıyoruz ne sıkıntımız aktarıyoruz. Tam tersine kuyruğu dik tutup hiçbir acımızı söylemiyoruz karşı tarafa. Ama sanal olunca. Sadece bir nikten ibaretyd. Ve rahatça aktarabiliyoruz acılarımızı. Senin acın da kocaman ve korkunç. Yaşadıkların çok ağır ve travmatik. Aynı zamanda toplumun ikiyüzlü hallerini de görüyoruz senin üzerinden. Bir tarafta aç bir çocuk diğer tarafta xikinin zevki peşinde koşan bir it... Diyecek bir şey bulamadım. Sadece ekran görüntüsü aldım ki böyle acılar varmış bileyim belge olsun diye... - +1 yıl
bizim bir evimiz var. 3 erkek kardeş olmamıza rağmen annem babam evi öldüklerinde kız olan kardeşime bırakacaklarını söylüyorlar. İtiraz etmiyorum, bir bildikleri vardır diyordum. Hakikaten öyle. Amaç kimseye muhtaç kalmasın diye. Özellikle aile bireyi kadın ise çok daha fazla destek olup arka çıkmak gerekir evlenince. Sizin durumunuz olmasa dahi tek başına kadını ezmek için fırsat bekleyen çok.
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz neler var neler ya.. bazen halimize şükür diyoruz işte. herseyi gördük geçirdik bakalım daha neler olacak.. inan yasamadigim hicbisey kalmadı.. artık daha noolcak bilmiyorum.. daha büyük şeyler olmasın da.. herkeste bı sıkıntı var.. sağlık olsun yeter
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz evet Ankara liyim
- 1 yıl
Toparladıniz mi durumu
+1 yılÇaresiz kalmadım hiç çok şükür, Allah korusun
20 Yorumla
+1 yılBenim hiç öyle şeylerim olmadı. Parasal yönden çaresiz kalmadım
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok şükür
+1 yılbirine vücudumu göstercektim para içn son anda vazgeçtim
011 Yorumla- +1 yıl
sonra başın derde gircekti böyle saflıklar yapmayın bea
- +1 yıl
@spitzbub aklımı kullandım, iyi ki vazgeçmişim
- +1 yıl
@mutluyaşamsırrı haklısın yapmam zaten
- +1 yıl
@spitzbub kararımı verdim.
Soran+1 yılSana ne yaa
- 1 yıl
Bu duruma düşersen tekrar sakın yapma bana mesaj at ben karşılık beklemeden yollarım sana ama öyle uçuk rakamlar değil
+1 yılKamyon boşaltmıstım hamaliye dışı doldurmustum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı. Hiç bir şey. Sokakta kaldım ben 3 ay. O zaman bile kimseye minnet etmedim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 626 cevap paylaştı.
+1 yılpara icin hic bişi yapmam acımdan ölürüm gene birinden bir kurus para istemem
00 Yorumla
u +1 yılPara için her sabah kalkıp çalışmak dışında bir şey yapmadım, yapmam, yapmıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıluyuşturucusu bağımlılığım vardı o dönemde kız arkadaşımla ücretli başka çiftlerle grup seks yapmıştık...
03 Yorumla
Soran+1 yılPara ile ne alakası var peki?
Cevap sahibi+1 yılpara karşılığı yapıyorduk
Soran+1 yılAllah Allah... Öyle bir şey mi varmış. Hem s*k hem para al. İlginç! Daha neler yaaa
çok şükür çareiz bişi yapmadım ama zor olmalı anlayabiliyorum. peki sen ne yaptın?
00 YorumlaEvet gençliğimde bir defa para karşılığı yaşlı bir kadınla birlikte oldum güzelde bir para vermişti
03 Yorumla
Soran+1 yılKadınlar da mı para veriyormuş
Çok şükür param var daha bana öyle bir kız gelmedi
00 Yorumla
+1 yılsığara almaya param yoktu yerde ismarit toplayım içmemdi haralde
00 YorumlaEsyalarimi satmak
03 Yorumla
Soran+1 yılEv eşyası mı?
- 1 yıl
Toparladın mı durumu
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılHırsızlık bide liseyi okumak
09 Yorumla
Soran+1 yılKimin parasını çaldın
- +1 yıl
Babamın bide abimin
Soran+1 yıl🤣🤣🤣🤣 sen baya yeteneklisin bu konuda
- +1 yıl
Eeevet çok tecrübeliyim 😂
Soran+1 yılSeni polise vermemiz lazım
- +1 yıl
Sjsjs haha polis bana ne yapabilir ki annemi mi aricak 😂
Soran+1 yılHìrsızlık millet içi tehlikeli :))
- +1 yıl
Ya aile içinde yapıyorum ben sjsj milletin parasında gözüm yok
Soran+1 yılBir gün aile içinden çìkar vdjd
Zengin bir kadınla yattım
07 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
Soran+1 yılKadınlar para da veriyor muymuş kendini verdikten sonra?
Soran+1 yılBereketin bol olsun o zaman
Öyle bir durum yaşamadım çok şükür
00 YorumlaBorç istedim, ama çaresiz çok kişiye verdim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı.
+1 yılHiç çaresiz kalmadım çok şükür.
00 Yorumla
+1 yılÇalışmak yani para için napılır başka
01 Yorumla- +1 yıl
Umarım sınanmazsın.. tabiki çalışılır.. ama bazen hayat başka şeyler yaptırır..
+1 yılHiçbir şey yapmadım. Yapacağımı da sanmıyorum
00 Yorumla
+1 yılEskorta verdim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hiç öyle bir şey yapmadım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 353 cevap paylaştı. her gün işe gidip geliyoruz daha ne yapalım.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılYapanları gördüm diyelim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFoto falan attım
112 Yorumla
Soran+1 yılNe fotosu
Cevap sahibi+1 yılNude
Soran+1 yılOooo millet bedavaya atıyor bak senn
Cevap sahibi+1 yılOnlar enayiyse ben ne yapayım
Soran+1 yılAhaha sen nereden buluyorsun müsterileri :))
Cevap sahibi+1 yılMüşteriler değil, bir iki tane yaşlı adam işte. Türk değil yabancı
Soran+1 yılHmm ne kadar alıyorsun
Cevap sahibi+1 yılDeğişiyordu ya, başlarda ayda 400 euro sonrasında ise 600 falan ortalama
Soran+1 yılHmm güzelmiş
Cevap sahibi+1 yılevet
Cevap sahibi+1 yıl@Uhffxhgg
Evet
Gizli Üye(30-35)+1 yılPara verip yaptım caresizlere yardım
012 Yorumla
Soran+1 yılPara verip ne yaptın?
Cevap sahibi+1 yılSeks yaptım
Soran+1 yılHani yardım edecektin? Yardım bu mu?
Cevap sahibi+1 yılBu destek sayılmaz mi yani
Soran+1 yılSayılmaz
Cevap sahibi+1 yılNe yapalım peki nasıl olacak
Soran+1 yılYardım edeceksen karşılığını almayacaksın yani
Cevap sahibi+1 yılBen bunu karşılık beklemeden yaptım kendileri bu iyiliğin karşılığını vermek istediler
Soran+1 yılHmmm anladım
Cevap sahibi+1 yılÖyle işte tüm hikâye bundan ibaret 😄
Soran+1 yılYardıma devam et... Ama yine de yatmayı reddedebilirdin
Cevap sahibi+1 yılDevam ediyorum yardıma iyiliği ihmal etmiyorum endisen olmasın
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınlar yapar genelde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeterince param olduğu için şükür bir şey yapmam.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCiplak resim attim
431 Yorumla
Soran+1 yılNe kadara?
Cevap sahibi+1 yıl200 liraya sadece goguslerimi gosterdim komple soyunur musun deyip 500 lira verdi komple soyundum ve kamera actim onun istediklerini de soyleyip soyundum 700 liraya anlasmistik
Soran+1 yılAldın mı parayı?
Cevap sahibi+1 yıl600 lira atti
Soran+1 yılAh yine de şanslısın.. Atmasaydı :)
Cevap sahibi+1 yılAtmasaydi soyundugumla kalacaktim. En azindan parayi aldim iyi oldu ama utanc vericiydi azcik
Soran+1 yılYine olsa yine yapar mıydın?
Cevap sahibi+1 yılYaparim cunku ev kiziyim calismiyom. Seyyy bunu sekiz on kez felan yaptim
Soran+1 yılHahaha sen iş haline getirdin yani?
Cevap sahibi+1 yılHayir is degil ya oyle deme☺️☺️☺️☺️ hep yapmiyom arada yapiyom
Soran+1 yılAma zam yapmışsın?
Cevap sahibi+1 yılEvet cunku konusmali soyundum onun istediklerini dedim ve ona ozeldi
Soran+1 yılHa.. Hayırlı işler..
Cevap sahibi+1 yılTesekkur ederim ama basit bi kiz diilim oyle dusunmeni istemem☺️☺️
Soran+1 yılKonuşalım mı
Cevap sahibi+1 yılSorunu begendim
Soran+1 yılEkleyemiyorum
Soran+1 yılBen gizliden çıksam?
Cevap sahibi+1 yılEkle peki☺️
Soran+1 yılBen seni ekleyemiyorum. Sen beni engellemişsin :D Ben sana ne yaptım haha
Cevap sahibi+1 yılHmm neden ki
Soran+1 yılBilmem
Cevap sahibi+1 yılNickin neydi ki
Soran+1 yılDur gizliden çıkayım bir dk
Soran+1 yılOnu da yapamadım neyse... nickim @yo dan başlıyor
Cevap sahibi+1 yılHmm bilemiyom ki ya
- +1 yıl
ahhaahha cıplak soyunmaya 600 7000 de veren adam ne yokluktaymıs bea bana atılan resımlerden atardım ona hepside beleş ahahaha:P
+1 yılÇalışmak
01 Yorumla
Soran+1 yılGeçmiş olsun
Maalesef seks
04 Yorumla
Soran+1 yılHmm o nasıl oluyor? Kız mısın
Soran+1 yılHmmm jigolo olayı garip buluyorum
Hiç Allah korkusu
13 Yorumla
+1 yılCalismak
00 Yorumla
+1 yılKazanmak
00 Yorumla
+1 yılŞuanki mesleği yapmam heralde
00 Yorumla
+1 yılÇalışmaktı.
00 Yorumla
+1 yılpara için bir şey yapmam
00 YorumlaÇalışmak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSoyunmuştum.
23 Yorumla- 1 yıl
Bir daha böyle bir ihtiyaçin olursa bana mesaj at karşılık beklemeden yollarım sana IBAN atman yeterli olacaktır
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarımı sattım
00 Yorumla
+1 yılsenin ne oldu
03 Yorumla
Soran+1 yılOkumak
- +1 yıl
başka ne yaptın
Soran+1 yılBaşka bir şeyin olması mı lazım
+1 yılYazamam
01 Yorumla
Soran+1 yılOkay
Senin var mı
00 YorumlaÇalışmak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOkumak
11 Yorumla
Soran+1 yılSana da geçmiş olsun.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer