Aslında yapmak istemediğiniz ama zor durumda kalma sebebiyeti ile, sonunda para kazancı nedeniyle istemeden yaptığınız birşey oldu mu hayatınızda?
Teşekkürler :)
Teşekkürler :)
ballbusting yaptırmıştım.. uygulayanın profosyönel olması, olası zararları engelledi.. iyiparası vardı.. çünkü bunun yapmak isteyen hatunlar dış ülkeden gelmişti ve çok zengindi..
bilirmisin ballbusting'i? bilmiyorsan istersen anlatayım.. hatta istersen mesajla anlatırım ama önce senin mesaj atman gerekir bana.. çünkü : xperim 1 olduğu için, ilk önce ben mesaj gönderemiyorum..
yıllar önce ilk yurtdışına gitmek zorunda kalmıştım işimle ilgili kısa süreliğine.
nefret etmiştim...
şimdi isteyerek gidip geliyorum işin garibi =))
Hayır pis iş yaptım ama istiyordum. Şimdiki aklım olsa yapmazdım büyük kefaret ödeme korkusu ile yaşıyorum. ( fahişelik değil)
Yanlışlar insanlar için
okula gitmek. seneler sonra çalışmak için bugun çalışmak zorunda olmamızdan daha kötü ne olabilir?
Cevap
18Cevap
Yurtdışında fazla para kazanıcam diye travel yapmamıştım ertesi senede deli gibi acısını çıkarttım
Ölürüm yinede para için istemediğim bir işi veye şeyi yapmam
Sıkıntım olmadı iyi ki olsa da kredi cekebilirdim kendimi pazarliyacak halim yok binbir gece masalida degil bu
daha güzel b i sorun varsa alim , bunu beğenmedim :>)
bide yazabilsen neler başarcan da işte :>)
benden 15yaş büyük birisiyle beraber olmak zorunda kaldım :(
annemi ameliyat ettirmek için paraya ihtiyacım vardı ya böbreğimi satacaktım ya da bunu yapacaktım
Para icin verdik dememizi mi bekliyon ne diyek yani ahdhsjdhajkkl
oldu :D alacağımı gidip istedim :D babamdan para istedim :D borç istedim :D
Bilgisayarımı satmıştım olur mu bu?
Hayır yapmadım şükürler olsun.
Normal işe girip çalışmak.
calısmak zorundayım hersey para ıcın :D
escort kız kokusu alıyorum buram buram :D
ne yaptın doğruyu söyle
yapmadım ama yapabilirim...
yapmadım :) senın varmı?
Yok ya ne yapabilirim ki :D
İlk itirafı sen yapmalısın kuzucum
Yapmamisimdir umarim.
Eskort lik yaptim 14 yasinda
bir kadinla para karsiligi birlikte oldum
Yaptım , yapıyoruz.
evet oldu ve hala da devam edıyorum:((
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar