Dişçiye gideceğim 🥲tel tedavisi için görüşme yapacağım da tedirginim ya
Maddiyatı geçiyorum iyi bir doktor olmak bulmak çok zor insan güvenemiyor
Dişçiye gideceğim 🥲tel tedavisi için görüşme yapacağım da tedirginim ya
Maddiyatı geçiyorum iyi bir doktor olmak bulmak çok zor insan güvenemiyor
9 da spora gideceğim 1 gibi kedileri veterinere götürürüm son olarak akşam proje yapmaya devam ederim günlük rutin.
Diş telinden fazla korkmana gerek yok ama dediğin gibi doktor önemli. Ben 4 yıl kullandım şükür sıkıntı kalmadan kurtuldum. Zaten fiyatlar çoğu yerde yakın, dolar kuru üzerinden yaptığı için doktorlar.
Cevap
4Cevap
Planım yok şu an
Dershane var
Seyehat
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?