Eskiden neden boşanmalar azdı şimdi neden çoğaldı söyleyeyim mi size?

Çünkü eskiden Allahın emri peygamberin kavli idi yani dinde bir yeri vardı nikahın evliliğin önemi bilinirdi şimdi evliliğin içini boşalttılar Paygamber Efendimiz sav bir Müslüman evlendiğinde dinin yarısı tamamlanır demiştir hadisi şerifte çünkü zinadan haramdan korunurdu iki taraf da ama şimdi günah haram hepsi unutuldu ne kadar erken evlense de ya da görücü usulü evlense de erkek kadın birbirinin ilki oluyordu (genellikle ve kırsal kesimde özellikle) cinsel anlamda ne kadar sevmese de zamanla oturuyordu ilişki ilki oldukları için ilk birbirlerinin oldukları için gerisi de kendiliğinden geliyordu, he bu demek değildirki yanlış olan evlilikler yoktu elbette vardı mükemmel değildi ama şimdikinden bin kat daha güzeldi aileler daha kalabalık ve mutlu idi yaşı 40 dan fazla olanlar bilirler

ama şimdi evlenenlerde çoğu birbirinin ilki değil yani ruhunda bir sürü ten var farklı tenler ve evlendiğinde de bunun biteceğini sanıyor ama aldanıyorsunuz ve bir kaç yıl sonra aldatmalar başlıyor çünkü ruh alışmış farklı tenlere bir süre sonra kocası kadın için komşu kızı oluyor kadın da koca için kahvedeki Mahmut amca oluyor de doyumsuzluklar başlıyor bu saatten sonrada ortada başı boş bir nesil oluşuyor tıpkı bu sitede olduğu gibi ne istediğini bilmeyen anı yaşayan sonra bunalıma girip psikologlarda çözüm arayan ama bulamayan bir nesil

Eskiden neden boşanmalar azdı şimdi neden çoğaldı söyleyeyim mi size?
Cevapla