Neden çocuk gibiyim anlamıyorum bende mi sorun var?

Olduğum gibi mutluyum ama bazen saçma ve anormal olduğunu görüyorum

mesela benim piyano öğretmenimin doğum günüydü gittim çocuk gibi resim çizdim I love ypu falan yazdım ve bir çiçek ve çikolata aldım 😭

sonra evde annem ve babamdan saklanıyorum beni bulmalarını bekliyorum

sonra yeğenlerimle parka gidince zombi oyunu oynuyoruz deli gibi bağırarak kaçıyorum oyuna kendimi baya kaptırıyorum

daha birçok şey var ama şu an aklıma gelmiyor

Güncellemeler
+1 yıl
Çocuklar ve hayvanlar beni çok seviyor ben hep hayvanlara yardım ederim saldırgan hayvanlar bile bana kendilerini sevdiriyor ve skorla yürürken çocuklar bana bakıp hep gülümsüyor
Neden çocuk gibiyim anlamıyorum bende mi sorun var?
Cevapla