Güncellemeler
+1 yıl
Çocuklar ve hayvanlar beni çok seviyor ben hep hayvanlara yardım ederim saldırgan hayvanlar bile bana kendilerini sevdiriyor ve skorla yürürken çocuklar bana bakıp hep gülümsüyor
Olduğum gibi mutluyum ama bazen saçma ve anormal olduğunu görüyorum
mesela benim piyano öğretmenimin doğum günüydü gittim çocuk gibi resim çizdim I love ypu falan yazdım ve bir çiçek ve çikolata aldım 😭
sonra evde annem ve babamdan saklanıyorum beni bulmalarını bekliyorum
sonra yeğenlerimle parka gidince zombi oyunu oynuyoruz deli gibi bağırarak kaçıyorum oyuna kendimi baya kaptırıyorum
daha birçok şey var ama şu an aklıma gelmiyor
Bazı insanlar doğuştan böyledir. Olgunca yapılacak davranışlar onlara sıkıcı gelebilir. Bu doğaldır ancak belli bir yaş için çevresi tarafından saygınlığı azalabilir.
Cevap
2Cevap
çocuk gibi olmak her zaman olmasa da genel olarak iyidir. senin gibi insanalrdan kimseye zarar gelmez.
Ruh yasin küçük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?