İş hayatı hakkında tavsiyeleriniz neler?

Kahvaltılık ürünler satılan bir yerde satış elemanı olarak işe başladım. İlk deneyimimdi, ilk günümdü. Alışırım diye düşünüyorum, kaygılandığım şey bir şeyleri becerememek değil. Sadece bugün çok yoruldum ve gerçekten hep böyle mi olacak? Kendime kalan vakitte de uykum var. ;( Hoş, mecbur çalışacağım. Önümde daha iyi bir seçenek yok zaten. Neyse. Genel tavsiyeleriniz nelerdir? Diğer çalışanlarla aramı nasıl tutmam gerek? Özgüvensiz ve biraz pısırık bi tipim. :d İşe girmek benim için büyük bir adım. İnsanlara nasıl davranmam gerektiğini pek bilmiyorum.

İş hayatı hakkında tavsiyeleriniz neler?
Cevapla