Otobüse binen 65 yaş üstü için ne düşünüyorsunuz?

Bugün otobus cok kalabalikti. Hemsire bir kadin da isten cikmis avaz avaz yaslilarin bu saatte binmeyecegini ayakta kaldiklarini soyledi.6 dan beri ayaktaymis hastalarla ugraşmis da bilmem ne. Otobuste ne kadar yasli varsa rencide etti. Kendi asla yaşlanmayacakmis gibi.

Otobüse binen 65 yaş üstü için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla