Bugün saat 12.40 ile 15.05 arası güneş tutulması yaşanacak?
Yine deprem olur mu sizce?

Bugün saat 12.40 ile 15.05 arası güneş tutulması yaşanacak?
Yine deprem olur mu sizce?

Hazreti Peygamber Güneş tutulması için ne demişti?
Güneş tutulmasına Küsuf denir. Hazreti Peygamber güneş tutulması üzerine şöyle demiştir:
“Ay ve güneş Allah’ın varlığını ve kudretini gösteren alametlerdir. Bunlar hiç kimsenin ölümünden veya yaşamasından/doğmasından dolayı tutulmazlar. Ay veya güneş tutulmasını gördüğünüz zaman, açılıncaya kadar namaz kılın, dua edin.” Hazreti Peygamber'in kendisinin de güneş tutulduğunda mescide giderek namaz kıldığı rivayet edilmiştir.
11 Ağustos 1999 güneş tutulması olmuştu sonra 17 Ağustos 1999 depremi oldu günler ce konuşuldu alakası var mı diye Eskiler derler güneş tutulması uğursuzluk getirmiş batıl inanç lar
Astrologlar o saatlerde gökyüzüne bakmayın demiş o yüzden ben o şöleni izlemicem. Zaten o saatte dışarıya çıkmak zorundaydım bu da çıkmamak için bahanem oldu.
Açtım bakara suremi dinledim. Hayırlara vesile olsun, hayatımiza güzellikler getirsin inşallah.🎈
Eig için teşekkürler 🎈
16 yıl öncede güneş tutulması oldu ve deprem olmamıştı. Evet izleyeceğim 3 boyutlu gözlük aldım.
Cevap
19Cevap
Hayır izlemeyeceğim
Nerde ln bu tutulma güneş pasparlak ve ben bakabiliyorum camdan dur kafamı çıkarıp öyle bakiyim birde
Tam bir tutulma görülmeyecek ama izlemeye değer İstanbul da %38 lik bir tutulma görülecek saat 13;30 14;00 arasında olacak
Hiç bir şey göremedim
İzlerim ama çok bir şey olacağını sanmıyorum.
Ne şöleni ya hiçbir şey olmadı :D boşuna gözlerim kamaştı baka baka
Tam olarak hangi bölgelerde görülecek batıda mı yoksa doğuda mı
Yani başka ülkede olsaydım izleyebilirdim Arjantin vb gibi Türkiye'de beklenen derecede bir olay gerçekleşmeyecek.
izleyemedim :D uyuyodum
İyiymiş o saatte uyku
ağzını hayra gtünü bayıra aç hacı abi
Hava bulutluydu 😂
Ben bakmadım hiçte kararmadı hava zaten bakara suresi falan açıp dinledik öyle
Kaynak camı aldım 10liraya bekliyorum
uyurum gece ise gidecegim
nasil izlicen lan zarar veriyo göze
İstanbul dan izlenikecekse izleerim
Üzgünüm izlemeyeceğim.
Ben bir şey farketmedim.
İzlemek istiyorum bakalim
Sanırım izleyemem:(
En net bir şekilde nasıl izleyebilirim?
Deprem mi oluyormuş güneş tutulunca
Maalesef hayır
Depremle ilgisi yok.
Asla kaçırmam 🤩
İşte olucaö
Depremle ilgisi yok
Olur
İzlemicem
Göremedik kaptan
İzmirde mi
Hayır
Ne şölendi ama 😒😒
Evet
O saatlerde seks yapıyor olucam ama
Efsane
İns 😃😃😃😃
komik mi a*q ger*zekalısı
Neye guldum ben sence 😊😂😂
noldu bana sinir olunca tüm sorularımı taciz etmeye mi karar verdin
Hangi sorulardan 🤣🤣🤣
sen olduğunu anlamıycam mı sandın yazış şeklin bile aynı
🤣🤣🤣bence sen kendine kalip ariyorsun bebegim
Izlemedim
olabilir
Bilemeyiz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?