Muhteşem bir gün batımı izledim. Yarin de izlermiyiz?

Yeni bir gün geliyor. Yarin neler olacak bilmiyrom. Bugün son dakika kalkış pisti kapanmadan uçabildim. Rüzgar yoktu. Çıktık gökyüzüne. Deniz esintisi muhteşem di. Gökyüzü tablo misali, hayal içinde yaşıyordum. Yarin uçuşum olmazsa gün batımını denizin içinde izlemek istiyorum.

Muhteşem bir gün batımı izledim. Yarin de izlermiyiz?
Muhteşem bir gün batımı izledim. Yarin de izlermiyiz?
Muhteşem bir gün batımı izledim. Yarin de izlermiyiz?
Muhteşem bir gün batımı izledim. Yarin de izlermiyiz?
Cevapla